ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ:
- ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
- ΝΗΣΤΕΙΟΔΡΟΜΙΟ 2021
- ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ
- ΑΓΙΑ ΛΕΙΨΑΝΑ
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΒΙΒΛΙΑ
- ΤΡΙΩΔΙΟΝ
- ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ
- ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ
- ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΒΙΝΤΕΟ
- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
- ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ
- ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ
- ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ
- ΠΑΤΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
- ΑΣΚΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
- ΔΙΔΑΧΕΣ ΑΓΙΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
- ΡΩΣΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ
- ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ
- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
- ΠΕΡΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ
- ΠΕΡΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΙΣ
- ΠΕΡΙ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΩΝ
- ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ
- ΠΕΡΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
- ΠΕΡΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΠΑΘΩΝ
- ΠΕΡΙ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΕΓΩΙΣΜΟΥ
- ΠΕΡΙ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ
- ΠΕΡΙ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ-ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
- ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΩΝ
- ΚΑΤΑΛΑΛΙΑ
- ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ
- ΧΑΡΑΓΜΑ
- ΕΜΒΟΛΙΑ
Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021
Απαγορεύει την είσοδο στις εκκλησίες χωρίς μάσκα ο Τρίκκης Χρυσόστομος!
Εκεί στη Θεσσαλία παρηγοριά καμία…
πηγή: https://orthopraxia.gr/category/orthodoxia/
σ.σ.: Είναι κωμικοτραγικό το φαινόμενο των τελευταίων ημερών. Είναι λες και διαγωνίζονται οι Δεποτάδες για το ποιο είναι το καλύτερο πιόνι της πολιτείας. Ενώ ούτε οι ίδιοι οι Κυβερνώντες δεν τηρούν τα μέτρα, αυτοί οι Δεσποτάδες, φοβούνται μην τους πουν “ανυπάκουους”. Σαν να δέχονται οι ίδιοι ότι οι Ιεροί Ναοί είναι οι πρώτες εστίες μολύνσεως και πρέπει να υπακούσουν. Σα να τρέμουν μήπως χάσουν τις απολαύσεις και τα δείπνα με τον αστακό και τις ψαρόσουπες.
Και ενώ εκείνοι είναι πιο υπάκουοι κι από σκυλάκια στην Νέα Τάξη Πραγμάτων, (νομίζουν ότι) κάνουν κουμάντο, όπως λένε, στα της εκκλησίας!
Το αν θα τους πει ο Μέγας Αρχιερεύς “οὐκ οἶδα ὑμᾶς”, καθόλου δεν τους απασχολεί και αυτό φαίνεται και από τις κατά καιρούς δηλώσεις και μασκοφορίες, και του Τρίκκης και του Δημητριάδος και του Λαρίσης!
Χρυσόστομε (φοβερή έμπνευση είχε αυτός που σου ‘δωσε το όνομα), ο Θεός σε βλέπει και εύχομαι να σε φέρει σε μετάνοια με μαλακό τρόπο… Και ‘σένα και τους ομοϊδεάτες σου.
Τι να σας πω και ‘σας, εκεί στη Θεσσαλία. Μπλέξατε ταλαίπωροι…. (τώρα είδα ότι ο …“ὁ ἐπιβλέπων ἐπὶ τὴν γῆν καὶ ποιῶν αὐτὴν τρέμειν” ταρακούνησε λίγο την περιοχή σας – άραγε τι θα κάνει με την Κρήτη του Κολυμπαρίου).
Αναλυτικά το κήρυγμα του Χρυσοστόμου από το σχετικό ρεπορτάζ του εκκλησία online:
“Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μη φοράει μάσκα στους ναούς της πόλης κατά τη διάρκεια της λειτουργίας”, ανέφερε χαρακτηριστικά από τα Τρίκαλα ο κ. Χρυσόστομος στέλνοντας έτσι ακόμη ένα ηχηρό μήνυμα μετά και από την ξεκάθαρη θέση που είχε πάρει για το θέμα των εμβολίων και πρόσθεσε πως “πρέπει όλοι μας να προσέχουμε γιατί αν δεν φοράμε μάσκα θα γίνουμε η αιτία να κολλήσουμε εμείς, να κολλήσουμε και τους άλλους. Θα μας κατηγορήσουν έτσι ότι εμείς οι άνθρωποι της Εκκλησίας είμαστε ανυπάκουοι αφού δεν σεβόμαστε τους νόμους, δεν κρατάμε τους κανόνες και θα μας ζητήσουν να κλείσουν και πάλι οι ναοί μας”.
Θέλοντας να στηλιτεύσει όλες τις ανεύθυνες συμπεριφορές που παρατηρήθηκαν το προηγούμενο διάστημα, ο μητροπολίτης Τρίκκης σημείωσε πως “υπάρχουν κάποιοι που όταν έρχονται στην Εκκλησία δεν φοράνε μάσκα. Όταν όμως οι ίδιοι πηγαίνουν στα σουπερμάρκετ εκεί τι φοράνε αφού δεν μπορούν να μπουν μέσα χωρίς αυτή”, διευκρινίζοντας παράλληλα πως δεν μπορεί ο δεσπότης να φοράει μάσκα και όλο το σύνολο και κάποιοι “να μπαίνουν μέσα στην Εκκλησία και να λένε με τσαμπουκά εγώ δεν τη φοράω. Δεν πρέπει να γινόμαστε υπεράνω της Εκκλησίας και υπεράνω του επισκόπου και να είμαστε μέσα στην Εκκλησία μόνο και μόνο για να κάνουμε μεγάλους σταυρούς με κατοστάρια κομποσκοίνια και να έχουμε μια γλώσσα ξεχειλωμένη αφού πριν κατηγορούμε και κουτσομπολεύουμε τους πάντες”.
Από τον ιερό μητροπολιτικό ναό του αγίου Νικολάου, ο κ. Χρυσόστομος που τέλεσε την εσπερινή θεία λειτουργία πηγαίνοντας ένα βήμα πιο πέρα τόνισε πως “ακόμη και ο πνευματικός σας να σας πει να μην φοράτε μάσκα εδώ δεσπότης είμαι εγώ. Αν θέλετε μπορείτε να πάτε εκεί που είναι αυτός, δηλαδή στην άλλη μητρόπολη και όχι εδώ”, συμπληρώνοντας ταυτόχρονα πως “στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδος βλέπουμε ότι επιτρέπονται μόνο εννέα άτομα μέσα στις Εκκλησίες, όσοι δηλαδή λειτουργούν. Εμείς εδώ δόξα τω Θεώ έχουμε λίγα κρούσματα και οι Εκκλησίες μας είναι ανοιχτές. Υπάρχει έτσι η δυνατότητα να δεχόμαστε περισσότερα άτομα και αυτό θα πρέπει να το προσέχουμε αν θέλουμε να μην το χάσουμε”.
Παίρνοντας αφορμή από τη ζωή του αγίου Νικολάου του Πλανά, ο μητροπολίτης Τρίκκης, επεσήμανε πως “υπήρξε μία μορφή και μία φυσιογνωμία ευλογημένη. Πρέπει στην σημερινή μας εποχή να είναι πρότυπο πρώτα για εμάς τους κληρικούς και έπειτα για όλους τους υπόλοιπους. Ο άγιος Νικόλαος ο Πλανάς εξομολογούσε τους ανθρώπους αφού πρώτα τους μάθαινε πως να εξομολογούνται. Εμείς σήμερα δυστυχώς δεν γνωρίζουμε να εξομολογούμαστε. Νομίζουμε ότι αν πάμε σε έναν ιερέα του πούμε τις αμαρτίες και μας διαβάσει και την συγχωρητική ευχή πως έχουμε τελειώσει και όλα είναι καλά”.
Ο κ. Χρυσόστομος, παράλληλα συμπλήρωσε, πως όταν αποφασίσουμε να πάμε να εξομολογηθούμε θα πρέπει πρώτα μέσα μας να είμαστε έτοιμοι να μετανοήσουμε για όλα αυτά τα οποία κάναμε. “Πόσοι άνθρωποι δεν μιλάνε μεταξύ τους και με την οικογένειά τους και έρχονται εδώ για να κοινωνήσουν και να εξομολογηθούν παρόλο που υπάρχει διχόνοια ακόμη και μέσα στο σπίτι τους;”, αναρωτήθηκε ο Σεβασμιώτατος ενώ απευθυνόμενος προς τους ιερείς της μητρόπολης τους προέτρεψε: “να μάθετε στον κόσμο να ξέρει γιατί έρχεται στην Εκκλησία για εξομολόγηση. Έρχεται απλώς να πει τα αμαρτήματά του και να φύγει ή έρχεται να πει τα αμαρτήματά του και να προσπαθήσει να αγωνιστεί;”.
Με την ευκαιρία της έναρξης της μεγάλης τεσσαρακοστής, ο μητροπολίτης Τρίκκης κατέληξε με την προτροπή “να προσπαθήσουμε να προετοιμαστούμε με μετάνοια και προσευχή γιατί, μόνο τότε θα μπορέσουμε να προσέλθουμε καθαροί στο μυστήριο της ιεράς εξομολόγησης”
(LIDDELL & SCOTT – Λεξικό της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας)
δεσπότης: -ου, ὁ, κλητ. δέσποτα: (2) λέγεται για τους Ασιάτες άρχοντες, δεσπότης, τύραννος, απόλυτος μονάρχης, αυθέντης, δυνάστης, του οποίου οι υπήκοοι είναι δούλοι, σε Ηρόδ., Θουκ.· ο πληθ. χρησιμ. από τους ποιητές για μεμονωμένα πρόσωπα, όπως τύραννοι, σε Αισχύλ.
Κεραυνός ἐν αἰθρίᾳ: Ἄσμα διαβολικόν ἠκούσθη… ἐν μέσῳ … εὐσεβείας και ἁγιότητος. Γράφει ο Γεώργιος Κ. Τζανάκης
ΠΗΓΗ: https://orthopraxia.gr/category/orthodoxia/
Μὲ τὴν ὑποχωρητικότητά μας μπροστὰ στὶς ἀπαιτήσεις τῶν ἐξουσιῶν δείχνουμε ὅτι ἔχουμε πνεῦμα δειλίας καὶ ἐλλείψι ἀνδρείας καὶ διαθέσεως νὰ ὑπερασπιστοῦμε τὴν πίστι μας.
Μὲ τὴν ὑποχωρήτικότητά μας αὐτὴν δουλώσαμε τὴν Ἐκκλησία στὶς σατανοκίνητες μαριονέτες ποὺ κυβερνοῦν.
Μὲ τὴν μετατροπὴ τῶν ναῶν ἀπὸ χώρους χάριτος, ἁγιότητος καὶ θεραπείας σὲ χώρους μολύνσεως καὶ ἀπιστίας καὶ τρομοκρατήσεως, σπείραμε τὴν ἀμφιβολία καὶ τὸν φόβο στὶς ψυχὲς τῶν ἀνθρώπων. Κλονήσαμε τὴν πίστι, παγώσαμε τὶς καρδιὲς κάναμε τὸν φόβο παντοδύναμο στὰ μάτια τους.
Μὲ τοὺς μασκοφορεμένους δεσπότες καὶ παπάδες, μὲ τὴν ἀπαγόρευσι τῆς τελέσεως τῶν ἀκολουθιῶν καὶ τῶν λειτουργιῶν, μὲ τὰ κορδελάκια καὶ τὰ ψεκαστήρια μεγαλώσαμε τὴν φοβία ποὺ καλλιεργοῦν οἱ πουλημένες ἐξουσίες καὶ οἱ πληρωμένοι εἰδικοί.
Μὲ τὶς ἐνέσεις τῶν ἐμβολίων νὰ τρυποῦν τὰ μπρατσάκια τῶν μασκοφορεμένων δεσποτάδων σὲ βίντεο ἤ σὲ φωτογραφίες ἐντυπώθηκε στὶς καρδιὲς ἡ σφραγίδα τοῦ φόβου, καὶ μὲ τὶς ἐγκυκλίους τους στέλνουν τὸ τρομοκρατημένο κοπάδι στὰ ἐμβολιαστικὰ σφαγεῖα τῶν Μεγάλων Φαρμακευτικῶν κολοσσῶν…
Δὲν διστάζουν νὰ γελοιοποιήσουν καὶ τοὺς ἁγίους ὑιοθετῶντας τὶς γελοιογραφίες τῶν ἐκκλησιομάχων οἱ ἵδιοι οἱ μητροπολῖτες στὰ ἔντυπά τους… καὶ μετὰ ζητᾶνε καὶ συγνώμη…
Καὶ τρίβουν τὰ χέρια τους οἱ Γκείητζδες καὶ οἱ Τσιόδρες καὶ ὅλα τὰ ὄργανα τοῦ σατανά…
Ἔ! Τί τὸ παράξενο νὰ στείλουν καὶ ἔνα τραγούδι στὴν Γιουροβίζιον γιὰ νὰ μᾶς ἐκπροσωπήσῃ, τὸ ὁποῖο ὑμνεῖ τὸν διάολο; Ὅλες οἱ ἄλλες πράξεις μας ποιόν ὑμνοῦν; Τὸ φιλόδοξο, τὸ λιγώτερο, κοριτσάκι φταῖει ποὺ τὸ βάλανε νὰ τραγουδάει αὐτὰ τὰ ἄσματα; Νὰ μὴν γίνῃ καὶ αὐτὸ σὰν τοὺς πατέρες του; Σὲ ποιὰ μεριὰ ἔχει κατευθυνθῇ ἡ καρδιά τους; Ποὺ ἔχει πιστέψει τὸ πνεῦμα τους;
Τόσο καιρὸ, ἐδὼ καὶ ἕνα χρόνο, πόσα τέτοια τραγούδια καὶ τέτοιους χοροὺς στὸν ἐξω ἀπὸ δῶ δὲν λένε συνεχῶς ἐπίσκοποι, παπάδες καὶ πιστοί; Ἤ δὲν καταλαβαίνουμε τί κάνουμε; Ποιὸν ὑμνοῦμε ὅταν ξεφτιλίζουμε τὰ μυστήρια καὶ τοὺς ἑαυτούς μας;
Ὅταν ἀποδεχόμασταν τὸ «Μάσκα, ὁ φύλαξ πάσης τῆς οἰκουμένης-μάσκα ἡ ὡραιότης τῆς ἐκκλησίας» ξεχνῶντας ὅτι ὁ Σταυρὸς τοῦ Κυρίου εἶχε αὐτὲς τὶς ἰδιότητες, καὶ ἔτσι παρουσιαζόμασταν ἐνώπιον τοῦ Κυρίου καὶ τῶν ἁγίων καὶ τελούσαμε τὰ μυστήρια ποιὸν ὑμνούσαμε (καὶ ὑμνοῦμε) καὶ ποιοῦ τὸν χορό χορεύαμε (καὶ χορεύουμε);
Τώρα ποὺ κοιτάμε τὴν σύριγγα τοῦ ἐμβολίου καὶ μὲ ὅλη τὴν ὕπαρξί μας λέμε: «Τὴν πᾶσαν ἐλπίδα μου εἰς σὲ ἀνατίθημι» τί κάνουμε; Δὲν γνωρίζουμε ποιοὶ θέλουν τὴν Μεγάλη Ἑπαννεκίνησι τοῦ πλανήτη καὶ μεθοδεύουν αὐτὲς τὶς διαδικασίες; Τόσο πολὺ κοιμώμαστε;
Ἀφοῦ βλέπει ὁ διάολος ὅτι ὅσα σχεδιάζουν τὰ ὄργανά του γίνονται ἀσυζητητὶ ἀποδεκτὰ χωρὶς τὴν παραμικρὴ ἀντίδρασι, πῶς νὰ μὴν ἀπαιτήσῃ ὕμνους καὶ ἄσματα ἀγάπης καὶ ἀφοσιώσεως; Νὰ μὴν πανηγυρίσουν τὰ ὄργανά του; Νὰ μὴν τραγουδήσουν; Πότε μέχρι τώρα στὴν ἱστορία τῆς ἀνθρωπότητος εἶχε κερδίσει τέτοια νίκη; Ποτέ!
Πότε ξανάδε ἱεράρχες νὰ κλείνουν τοὺς ναοὺς, νὰ διώκουν τοὺς ἱερεῖς, νὰ κυνηγοῦν τοὺς πιστοὺς, νὰ τοὺς λένε ὅτι δὲν ωφελεῖ νὰ πηγαίνουν στὴν ἐκκλησία καὶ νὰ μεταλαβαίνουν; Πότε εἶδε πνευματικοὺς νὰ τιμωροῦν τοὺς ἀνθρώπους γιατὶ θέλουν νὰ πᾶνε νὰ μεταλάβουν τὰ παιδάκια τους, καὶ ταυτόχρονα νὰ λένε ὅτι ὅσοι δὲν πᾶνε νὰ κοινωνήσουν εἶναι ἐνάρετοι καὶ ταπεινοὶ ἐνῷ ὅσοι τὸ ἐπιδιώκουν εἶναι μιὰ ἐλὶτ ὑπερηφάνων καὶ ἀπανθρώπων; Πότε ξανάδε τόσους ἀνθρώπους νὰ αὐτοκτονοῦν νὰ σκοτώνονται δολίως καὶ νὰ τρελαίνονται;
Μποροῦσε ποτὲ νὰ σκεφτεῖ τέτοιες ἐπιτυχίες;
Τώρα ποὺ τὰ βλέπει νὰ μὴν ζητήσει καὶ ἀπὸ μᾶς ἕναν ὕμνο στὴν Γιουροβίζιον; Στὸ δικό του μαγαζί; Τόσα χρόνια ποιός ὑμνεῖται ἐκεί μέσα;
Ἄς μήν φωνασκοῦμε καὶ ταρασσόμαστε, λοιπόν. Θἄρθει καιρὸς ποὺ τέτοια ἄσματα θὰ γίνουν ὑποχρεωτικὰ, ὅπως τὶς μάσκες, καὶ θὰ τὰ λέμε μέσα στὶς ἐκκλησίες. Δὲν προσέξατε τὰ ντεκὸρ ποὺ ἔχουν οἱ παπιστὲς στὸ ἐσωτερικὸ τῶν ὀφιοειδῶν αἰθουσῶν τους, ὅπου συντρέχουν καὶ συναγελάζονται μαζί τους καὶ τὰ δικά μας ἐκκλησιαστικά λεβεντόπαιδα; Γιὰ ψάξτε καὶ δεῖτε…
Ψυχραιμία, λοιπόν. Εἶναι μόνον ἡ ἀρχή. Ὅπως ἀκούγαμε «Βάλτε τὴ μασκούλα σας» καὶ τώρα «κάντε τὸ ἐμβολιάκι σας» θὰ ἀκούσουμε «πεῖτε τὸ τραγουδάκι σας». Καὶ ὅπως συνηθίσαμε τὶς μασκοῦλες, ἔτσι θὰ συνηθίσουμε καὶ τὰ ἐμβολιάκια –θὰ εἶναι ἀπαραίτητα καὶ ἀναγκαία καὶ προαιρετικῶς …. ὑποχρεωτικά. Γιατί ὄχι καὶ τὰ ἄσματα;
Δὲν εἴπαμε ὅτι ὅλους τοὺς ἀγαπᾶμε; Γιατί ὄχι καὶ τὸν διάβολο; Θὰ ἐρμηνευτῇ καὶ θεολογικῶς. Πού βλέπετε τὴν δυσκολία; Μὲ λίγη καλὴ θέλησι θὰ διαστρέψουμε λίγο τὸν ἅγιο Ἰσαάκ καὶ νάτο. «Καῦσις καρδίας … καὶ ὑπὲρ τῶν δαιμόνων». Ἐδὼ τὸ Πιστεύω λέει: «Εἰς μίαν , ἁγίαν, καθολικὴν καὶ ἀποστολικὴν ἐκκλησίαν» καὶ οἱ λαμπροὶ ποιμένες μας ἀπεφάνθησαν συνοδικῶς ὅτι ὑπάρχουν πολλὲς τέτοιες ἐκκλησίες, μὶα ἐκ τῶν ὁποίων καὶ ἡ Ὀρθόδοξος, καὶ δὲν τρέχει τίποτα. Ὅλα καλά, ὅλα εὐλογημένα. Καὶ κεφαλὴ τῆς ἐκκλησίας δὲν εἶναι ὁ Χριστὸς ἀλλὰ ὁ.. πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως καὶ χωρὶς αὐτὸν .. δὲν ὑπάρχει ἐκκλησία. Καὶ ἀνάμεσα σ᾿ αὐτοὺς ποὺ τὰ τὰ λένε εἶναι ἀρχιεπίσκοποι καὶ ἐπίσκοποι… Ἄλλοι διακηρύσσουν ὅτι τὸ «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἐλέησόν με» εἶναι … λάθος προσευχή. Εἴδατε κανέναν νὰ ἐνοχληθῇ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ καὶ νὰ φωνάξῃ, ἐκτὸς ἀπὸ κάτι φανατικοὺς καὶ κολλημένους καὶ περιθωριακούς; Οἱ σοβαροὶ ποιμένες μας καὶ μοναχοί μας, ἀσχολοῦνται μὲ τὴν μετάνοια καὶ τὴν προσευχὴ, ἀσκοῦν σιωπή, ἐξετάζουν λεπτομερῶς τὶς ἁμαρτίες τους, καὶ κυρίως κάνουν ὑπακοή –τὴν ὁποία ἀπαιτοῦν καὶ ἀπὸ τὸ ποίμνιο- καὶ δὲν ἔχουν χρόνο γιὰ τέτοιους περισπασμούς. Εἶναι ὑπεύθυνοι καὶ συνετοὶ ἄνθρωποι καὶ ταπεινὰ τὸ λένε καὶ ἐγγράφως…
Φυσικὰ θὰ «καταδικάσουν» τὸ διαβολικὸν ἄσμα καὶ θὰ διαμαρτυρηθοῦν γιὰ τὸ ἀτόπημα, ὅπως ἔκαναν καὶ γιὰ τὸ κλείσιμο τῶν ἐκκλησιῶν, μιὰ ποὺ «πονοῦσε ἡ καρδιά τους νὰ εἶναι μακρυὰ ἀπὸ τὸ ποίμνιόν τους» κτλ. Ὅπως βλέπετε πλησιάζει τὸ δεύτερο Πάσχα ποὺ θὰ εἶναι κλειστὲς οἱ ἐκκλησίες… Σιγά-σιγά θὰ πολλαπλασιαστοῦν καὶ τὰ τραγουδάκια. (Ὑπῆρχαν καὶ παληὰ ἀρκετά, ἀλλὰ βέβαια κανένα δὲν εἶχε σταλεῖ στὴν Γιουροβίζιον καὶ δὲν εἶχε τόσο ξεκάθαρο στίχο. Εἶναι καὶ στὰ ἐγγλέζικα, ὁπότε δὲν καταλαβαίνουν ὅλοι…)
Ἀλλὰ, γιατί νὰ ὑποκρινόμεθα ἀδελφοί. Ἀφοὺ αὐτὸν ἀγαπᾶμε, τὰ δικά του ἔργα ποιοῦμε, γιατί νὰ μὴν τὸ τραγουδοῦμε;
Δὲν εἶναι μεγάλη ἁμαρτία ἡ ὑποκρισία; Ἐδὼ εἴμαστε ὑπερήφανοι γιὰ ἄλλα καὶ ἄλλα καὶ κάνουμε καὶ πορεῖες ὑπερηφανείας καὶ ἐνίοτε τιμοῦμε ἐκκλησιαστικῶς τοὺς πρωτοστατοῦντες…
Ἀφοὺ τιμοῦμε τὰ παιδιὰ νὰ μὴν τιμήσουμε καὶ τὸν πατέρα; Ἔστω καὶ μὲ ἕνα τραγουδάκι;
Καλὴ μαθητεία λοιπὸν στὸ κατηχητικὀ τοῦ διαβόλου… καὶ καλοὶ χοροὶ στὸ πάρτυ του. Τὸν χορὸ τὸν σέρνουν οἱ καλοὶ μασκοφορεμένοι ποιμένες κραδαίνοντας σύριγγες καὶ μὲ τὰ μπρατσάκια ἔξω… Μὴν χαλάμε τὴν εἰκόνα με ἄκαιρες διαμαρτυρίες…. Μὴν ἀκούσουμε καὶ ἀπ᾿αὐτὸ τὸ νέο ἀφεντικό, τὸ «Ηὐλήσαμεν ὑμῖν καὶ οὐκ ὠρχήσασθε», ὅπως τὸ ἀκούσαμε καὶ ἀπ᾿ τὸν Χριστό.
Ἕνας μογιλάλος καὶ ἀνάπηρος.
Γιὰ τὴν ἀντιγραφὴ: Γεώργιος Κ. Τζανάκης Ἀκρωτήρι Χανίων. 3/3/2021
Ανειλικρινής και ελλιπής η «συγνώμη» σας, Πρωτοσύγκελε της μητροπόλεως Φλωρίνης. Του Βασίλη Κερμενιώτη
Σεβαστέ Πρωτοσύγκελε της μητροπόλεώς μας, χαίρετε.
Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας μ’ αυτό που είδαμε πριν λίγες μέρες: Στο εξώφυλλο του επίσημου περιοδικού της μητροπόλεώς μας, της «Σάλπιγγας της Ορθοδοξίας», μία αποκρουστική «αγιογραφική» παράσταση: τον Άγιο Γεώργιο πάνω σε άλογο να φοράει …μάσκα και να σημαδεύει έναν …κορωνοϊό, κρατώντας στο χέρι του, αντί για ακόντιο, ένα …εμβόλιο!
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ
ΠΗΓΗ: https://orthopraxia.gr/category/orthodoxia/
![]() |
1 ΣΕΛΙΔΑ |
![]() |
3 ΣΕΛΙΔΑ |
![]() |
4 ΣΕΛΙΔΑ |
![]() |
5 ΣΕΛΙΔΑ |
![]() |
6 ΣΕΛΙΔΑ |
![]() |
7 ΣΕΛΙΔΑ |
![]() |
8 ΣΕΛΙΔΑ |
Γιατί ο Θεός επιτρέπει οι "ελέω Θεού" άρχοντές μας, να είναι κακοί και ΑΝΑΞΙΟΙ;
«Γιατί ο Θεός επιτρέπει οι "ελέω Θεού" άρχοντές μας, να είναι κακοί και ΑΝΑΞΙΟΙ; Και αν είναι "ελέω Θεού", και "τεταγμένοι από τον Θεό" κατά την Αγία Γραφή, πώς γίνεται να είναι συχνά ανάξιοι»;
Και ο άγιος Αναστάσιος ο Σιναΐτης, μας εξηγεί:
«Ερώτησις: Ο Απόστολος Παύλος λέει ότι οι εξουσίες τού κόσμου έχουν ταχθή από τον Θεό (Ρωμ. ιγ’, 1). Πρέπει λοιπόν να δεχθούμε ότι κάθε Άρχοντας ή Βασιλεύς ή Επίσκοπος προχειρίζεται στο αξίωμα αυτό από τον Θεό;
Απόκρισις: Ο Θεός λέει στον Νόμο: «Θα σας δώσω άρχοντας σύμφωνα με τις καρδιές σας» (Ιερεμ. γ’, 15). Είναι λοιπόν φανερό ότι οι μεν άρχοντες και οι βασιλείς που είναι άξιοι αυτής της τιμής προχειρίζονται στο αξίωμα αυτό από τον Θεό. Οι άλλοι πάλι που είναι ανάξιοι προχειρίζονται κατά παραχώρησιν ή και βούλησιν του Θεού σε ανάξιο λαό εξ αιτίας αυτής ακριβώς της αναξιότητός των. Και άκουσε σχετικά μερικές διηγήσεις.
Όταν είχε γίνει βασιλεύς ο Φωκάς ο τύραννος (Φλάβιος Φωκάς: αυτοκράτωρ του Βυζαντίου 602-610) και άρχισε εκείνες τις αιματοχυσίες με τον Βονόσο τον δήμιο (Βονόσος ή Βόνωσος: λογοθέτης-υπουργός επί Φλαβίου Φωκά), υπήρχε κάποιος μοναχός στην Κωνσταντινούπολι, άγιος άνθρωπος, που έχοντας μεγάλη παρρησία προς τον Θεό, απευθυνόταν σ΄Αυτόν, σαν να έκανε δίκη μαζί Του, και του έλεγε με απλότητα:
«Κύριε, γιατί έκανες τέτοιον βασιλέα;» Και τότε, αφού το έλεγε αυτό για αρκετές ημέρες, του ήλθε φωνή εκ Θεού που έλεγε: «Διότι δεν βρήκα άλλον χειρότερο».
Υπήρχε και κάποια άλλη πόλις στην περιοχή της Θηβαΐδος που ήταν γεμάτη παρανομία, της οποίας οι πολίτες διέπρατταν πολλά μιαρά και άτοπα πράγματα. Σ’ αυτήν λοιπόν κάποιος άνθρωπος του ιπποδρόμου διεφθαρμένος στο έπακρον απόκτησε ξαφνικά κάποια ψευδοκατάνυξι και πήγε και κουρεύτηκε μοναχός και ντύθηκε το μοναχικό σχήμα. Αλλ’ όμως καθόλου δεν σταμάτησε τις πονηρές πράξεις του.
Συνέβη λοιπόν να πεθάνη ο Επίσκοπος της πόλεως αυτής. Τότε παρουσιάσθηκε σε κάποιον άγιο άνθρωπο άγγελος Κυρίου και του λέει: «Πήγαινε και προετοίμασε την πόλι, για να χειροτονήσουν Επίσκοπο τον πρώην άνθρωπο του Ιπποδρόμου».
Πήγε λοιπόν αυτός και έκανε ό,τι του παρηγγέλθη. Αφού λοιπόν χειροτονήθηκε ο προαναφερθείς πρώην ή μάλλον έτι φαυλόβιος, άρχισε με τον νου του να φαντάζεται ότι κάτι είναι και να υψηλοφρονή. Τότε του παρουσιάσθηκε άγγελος Κυρίου και τού λέει: «Γιατί υψηλοφρονείς, άθλιε; Σου λέω αλήθεια ότι δεν έγινες Επίσκοπος, επειδή ήσουν άξιος για ιερωσύνη, αλλά γιατί αυτής της πόλεως τέτοιος Επίσκοπος της άξιζε».
Γι’ αυτό λοιπόν, αν ποτέ δης κάποιον ανάξιο και πονηρό Βασιλέα ή Άρχοντα ή Επίσκοπο, μην απορήσης, μήτε να κατηγορήσης την πρόνοια του Θεού. Αλλά μάλλον μάθε απ’ αυτό και πίστευε ότι παραδιδόμεθα σε τέτοιους τυράννους εξ αιτίας των ανομιών μας, κι όμως πάλι δεν αφήνουμε τα κακά μας έργα.»
( Άγιος Αναστάσιος P.G. 89, 476Β - 477Α. Ερώτησις ις’
ΠΗΓΗ: dogma.gr
Τρίτη 2 Μαρτίου 2021
Κυθήρων Σεραφεὶμ: Ἡ στέρησις τοῦ συνταγματικοῦ δικαιώματος τῆς ἐλευθερίας τῆς Θείας Λατρείας μέ τόν ἀποκλεισμόν τοῦ Λαοῦ ἀπό τήν λατρευτικήν συμμετοχήν θά ἔχῃ ἀπρόβλεπτες συνέπειες
π. Στυλιανὸς Καρπαθίου: Covid-19 - Τὸ ζήτημα τοῦ ἐμβολίου κατὰ τοῦ ἰοῦ sars-cov-2 και οἱ πνευματικὲς προεκτάσεις τῆς νόσου
https://hristospanagia3.blogspot.com/2021/02/covid-19-sars-cov-2.html
Ἡ Γιουροβίζιον διδάσκει στα παιδιά μας τις δαιμονικές δυνάμεις; (28.02.2021)
Κήρυγμα Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου στὴ Θεία Λειτουργία, τὴν Κυριακὴ ΙΖ΄ Λουκᾶ (Ἀσώτου), ποὺ τελέσθηκε στὸν ἱερὸ ναὸ Ἁγίου Μάμαντος τῆς κοινότητος Ξυλιάτου τῆς μητροπολιτικῆς περιφέρειας Μόρφου (28.02.2021).
Ἡ Γιουροβίζιον διδάσκει στὰ παιδιά μας τὶς δαιμονικὲς δυνάμεις; (28.02.2021)
Μέ πόνο ψυχῆς καί εἰλικρινή φιλαδελφία. Ἱερομόναχος Εὐθύμιος Καλύβη Ἀναστάσεως – Καψάλα Ἅγιον Ὄρος 01-14 / 04 / 2020
Η επίσκεψη της θείας Χάριτος (Αγιος Μακάριος Αιγύπτιος)
Η επίσκεψη της θείας Χάριτος
Όσοι έχουν ένοικο της ψυχής τους τον Χριστό και οδηγούνται από το Πνεύμα, μερικές φορές είναι σαν να βρίσκωνται σε βασιλικό δείπνο, και ευφραίνονται και αγάλλονται με αγαλλίασι και ευφροσύνη απερίγραπτη. Άλλοτε είναι σαν τη νύφη που αναπαύεται με τον νυμφίο με θεϊκή ανάπαυσι. Άλλοτε γίνονται σαν ασώματοι άγγελοι. Παρ’ όλο που έχουν σώμα νοιώθουν τόσο απαλά και ανάλαφρα. Άλλοτε μοιάζουν σαν να γλεντούν με μεθυστικό ποτό. Μεθούν με Άγιο Πνεύμα σε μέθη θεϊκή και σε μυστήρια πνευματικά.
Άλλοτε είναι σαν να βρίσκωνται σε κλάματα και θρήνους για το ανθρώπινο γένος. Προσεύχονται για όλο τον Αδάμ και καίγονται για όλη την ανθρωπότητα, λαμβάνοντας πένθος και κλάματα από την αγάπη του Πνεύματος. Άλλοτε με υπερβολική χαρά ανάβουν από το Πνεύμα και καίγονται στην αγάπη, ώστε αν ήταν δυνατό κάθε άνθρωπο να τον βάλουν στα σπλάγχνα τους, χωρίς να κάνουν διάκρισι κακού και καλού.
Άλλοτε καταλαμβάνονται από το ταπεινό φρόνημα του Πνεύματος και κατεβαίνουν κάτω από κάθε άνθρωπο, θεωρώντας τον εαυτό τους πιο τελευταίο και πιο μικρό απ’ όλους… Άλλοτε μοιάζουν με ρωμαλέο άνδρα που φόρεσε βασιλική πανοπλία και κατέβηκε να πολεμήση τους εχθρούς και τους αντιμετώπισε επιτυχώς με νίκη… Άλλοτε η ψυχή αναπαύεται με υπερβολική ησυχία και γαλήνη και ειρήνη, νοιώθωντας απερίγραπτη πνευματική ηδονή και ανάπαυσι και ευεξία. Άλλοτε αποκτά από τη θεία χάρι μία σύνεσι και σοφία απερίγραπτη και μία γνώσι πνευματική ανεξερεύνητη, πράγμα που δεν μπορεί να περιγράψη ανθρώπινη γλώσσα. Και άλλοτε γίνεται σαν ένας συνηθισμένος άνθρωπος. Με τέτοιους ποικίλους τρόπους η Χάρις επισκέπτεται την ψυχή και ενεργεί σ’ αυτήν· και με τέτοιους πολλούς τρόπους την οδηγεί» (ομιλ. 18η).
«Άλλοτε η Χάρις κάνει ώστε να νοιώθη ειρήνη όλος ο εσωτερικός κόσμος και η καρδιά, ώστε η ψυχή από την πολλή χαρά να φαίνεται σαν άκακο παιδί. Τότε ο άνθρωπος δεν κατακρίνει κανένα είτε ειδωλολάτρη είτε Εβραίο είτε αμαρτωλό είτε κοσμικό, αλλά μέσα του έχει καθαρό μάτι και μ’ αυτό όλους τους βλέπει καθαρούς και νοιώθει χαρά για όλον τον κόσμο και όλους θέλει να τους προσκυνή και να τους αγαπά, ειδωλολάτρες, Εβραίους.
Άλλοτε αισθάνεται σαν εκείνον που φόρεσε κάτι σαν ένδυμα φωτεινό, τέτοιο που δεν βρίσκεται σ’ αυτόν τον κόσμο και δεν μπορούν να το κατασκευάσουν ανθρώπινα χέρια (σαν τα ενδύματα του Κυρίου επάνω στο όρος όπου ανέβηκε ο Κύριος με τον Ιωάννη και τον Πέτρο και τα έκανε να αστράφτουν), και φορώντας το, να νοιώθη κατάπληξι και θαυμασμό.
«Άλλοτε ξεθαρρεύει στον Υιό του Θεού σαν υιός βασιλέως στον πατέρα του, και εισέρχεται μέσα στο παλάτι σε πολλά διαμερίσματα, και όσο προχωρεί του ανοίγονται καινούργια· σαν να λέμε ότι μπήκε σε εκατό δωμάτια του παλατιού και του ανοίχθηκαν και άλλα εκατό. Και γίνεται πλούσιος και όσο πλουτίζει, πάλι του δείχνονται άλλα πιο καινούργια θαυμαστά πράγματα. Και νοιώθει ότι του εμπιστεύεται ο ουράνιος Βασιλεύς σαν σε γυιό του και κληρονόμο πράγματα που δεν λέγονται από άνθρωπο και δεν διαρθρώνονται με γλώσσα ανθρώπινη.
»Άλλοτε νοιώθει ότι ένα θεϊκό φως φωτίζει την καρδιά του, που ανοίγει πιο μέσα και πιο βαθειά και φανερώνεται καινούργιο φως που προηγουμένως κρυβόταν, με αποτέλεσμα να καταπίνεται ο άνθρωπος από εκείνη την γλυκύτητα και θεωρία και τα απόκρυφα μυστήρια, ώστε εκείνες τις ώρες να αισθάνεται ότι ελευθερώθηκε κι έφθασε στην τελειότητα, ότι έγινε καθαρός και ελεύθερος από την αμαρτία» (ομιλ. 8η).
Από το βιβλίο: ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ – Αρχιμ. Δανιήλ Γούβαλη (1940-2009)
Αναδημοσίευση από:https://orthopraxia.gr/category/orthodoxia/
http://entaksis.gr/xristianika-themata/psihopheli/2018-03-08-21-33-37 Αντιγραφή από impantokratoros.gr