Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Dr Tenpenny: Οι θάνατοι-μείωση πληθυσμού θα φανερωθούν σε τρείς με εξη μήνες..

Η δρ Sherri Ten penny εξηγεί τους 10 μηχανισμούς άμεσης πρόκλησης βλάβης απο τα μπόλια covid. Με τον Χρήστο Μαργέτη


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:   

 https://fb.watch/4n9690wxBL/ 

«Είστε πρόθυμοι να κάνετε την ένεση με κάτι άγνωστο και να μην το δοκιμάσετε ποτέ πριν σε ανθρώπους;» αυτη ρωταει.

Η Δρ Tenpenny έγραψε: «Σύμφωνα με το Coronavirus Vaccine Tracker, από τις 26 Δεκεμβρίου 2020, 83 εμβόλια βρίσκονται στη φάση 1, 2 ή 3 κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους και ζώα, με 18 να πλησιάζουν τα τελικά στάδια της δοκιμής.

Ποτέ πριν δεν έχουν δοκιμάσει τόσες πολλές εταιρείες ταυτόχρονα τόσα διαφορετικά εμβόλια, έναντι ενός ιού που δεν έχει απομονωθεί. Από αυτά που δοκιμάστηκαν, πέντε εμβόλια είναι τώρα πρώιμης χρήσης, με τρία εμβόλια εγκεκριμένα για κλινική χρήση Pfizer, Moderna και AstraZeneca.«

https://vaxxter.com/the-covid-vaccines-part-1/

https://www.nytimes.com/interactive/2020/science/coronavirus-vaccine-tracker.html

https://t.me/c/1284730631/2342

Σε τελική ανάλυση, οι άνθρωποι είναι τώρα τα ινδικά χοιρίδια για αυτές τις ενέσεις.
Η Tenpenny προειδοποιεί ότι όσοι έχουν πάρει το εμβόλιο θα αρχίσουν να αρρωσταίνουν και πολλοί θα πεθάνουν εντός 3-6 μηνών.
Αυτή είναι μια πολύ ξεκάθαρη έκθεση στις ενέσεις του Γκέιτς.

https://thewashingtonstandard.com/pets–tests–covid-19-mania–goes–from–ridiculous–to–absurd–video/

https://thewashingtonstandard.com/when-it-comes-to-vaccines-who-is-really-killing-children-bill-gates-video/

https://thewashingtonstandard.com/rare-blood-disorders-showing-up-after-people-get-covid-vaxx/

https://thewashingtonstandard.com/considering-the-covid-19-vaccine-first-read-these-reports-of-deaths-injuries/


Η Δρ Tenpenny αποκαλύπτει επίσης τη διαφθορά της ένεσης AstraZeneca, ξέρετε αυτό που περιέχει βρεφικό ιστό.

Η Δρ Tenpenny αποκαλύπτει επίσης τη διαφθορά της ένεσης AstraZeneca, ξέρετε αυτό που περιέχει βρεφικό ιστό.
«Αυτός ο υποψήφιος εμβολίου παρουσιάζει ενδιαφέρον επειδή οι κλινικές μελέτες, που πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, δημοσιοποιήθηκαν ευρέως ως το πρώτο και πολλά υποσχόμενο εμβόλιο», έγραψε. «Ωστόσο, τον Μάιο του 2020, αναφέρθηκε ότι όλοι οι εμβολιασμένοι πίθηκοι που υποβλήθηκαν σε θεραπεία με το εμβόλιο της Οξφόρδης μολύνθηκαν όταν προκλήθηκαν. Τότε, γιατί η εταιρεία προχώρησε με το μετονομαζόμενο υποψήφιο εμβόλιο AZD1222; Επειδή παρόλο που το εμβόλιο δεν προστάτευε τα ζώα από μόλυνση, μετριάζει την ασθένεια. Παρακολουθήστε αυτόν τον τύπο λογικής, καθώς τα εμβόλια 80+ COVID προσπαθούν να εισέλθουν στην αγορά εμβολίων πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων. «

https://www.nytimes.com/live/2020/12/08/world/covid-19-coronavirus/a-new-paper-from-oxford-on-the-astrazeneca-vaccine-does-little-to-answer-the-most-pressing-questions-about-its-data

https://www.forbes.com/sites/williamhaseltine/2020/05/16/did-the-oxford-covid-vaccine-work-in-monkeys-not-really/?sh=27a09c723c71

https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.05.13.093195v1.full.pdf

Έχει επίσης προειδοποιήσει για ένα ψυκτικό συστατικό στα εμβόλια COVID, το μπλε αίμα των καβουριών πέταλο.

https://vaxxter.com/chilling-ingredient-in-covid19-vaccine/

Τέλος, προειδοποίησε ότι κάθε ζώο που δοκιμάστηκε σε μια μελέτη του 2012 που είχε εμβολιαστεί για τον ιό SARS-CoV και στη συνέχεια είχε εκτεθεί εκ νέου είχε σοβαρά προβλήματα.

https://vaxxter.com/covid-vaccines-part-2/

Σε μια μελέτη του 2012 για ποντίκια, κουνάβια, χάμστερ και πιθήκους Cynomolgus, χρησιμοποιώντας διάφορες πρωτεΐνες κοροναϊού και διάφορα επικουρικά, οι ερευνητές ανέφεραν ανοσοπαθολογία σε κάθε ζώο που είχε εμβολιαστεί και στη συνέχεια επανεκτέθηκαν σε ιό SARS-CoV.

Οι ερευνητές δήλωσαν σαφώς τα ακόλουθα:

Αυτή η συνδυασμένη εμπειρία παρέχει ανησυχία για δοκιμές με εμβόλια SARS-CoV σε ανθρώπους. Έχουν διεξαχθεί κλινικές δοκιμές με εμβόλια SARS κορανοϊού και έχουν αναφερθεί ότι προκαλούν αποκρίσεις αντισωμάτων και ότι είναι «ασφαλείς». Ωστόσο, τα αποδεικτικά στοιχεία για την ασφάλεια είναι για ένα μικρό χρονικό διάστημα παρατήρησης. Η ανησυχία που προκύπτει από την παρούσα έκθεση είναι για μια ανοσοπαθολογική αντίδραση που λαμβάνει χώρα μεταξύ εμβολιασμένων ατόμων σχετικά με (εκ νέου) έκθεση σε μολυσματικό SARS-CoV, τη βάση για την ανάπτυξη εμβολίου για το SARS.
Οι ερευνητές κατέληξαν στα εξής:

Τα εμβόλια SARS-CoV επάγουν όλα τα αντισώματα έναντι της μόλυνσης με SARS-CoV. Ωστόσο, η [ιογενής] πρόκληση των ποντικών στα οποία χορηγήθηκε οποιοδήποτε από τα εμβόλια οδήγησε στην εμφάνιση ανοσοπαθολογίας τύπου Th2 που υποδηλώνει υπερευαισθησία στα συστατικά του SARS-CoV. Υποδεικνύεται προσοχή κατά τη διαδικασία εφαρμογής εμβολίων SARS-CoV σε ανθρώπους.
• Δεκάδες αναπτύσσουν σπάνια διαταραχή αίματος και γιατρός πεθαίνει μετά τη λήψη COVID Vaxx
• • Η γυναίκα πεθαίνει μέσα σε λίγες ώρες από τη λήψη εμβολίου Pfizer: Αυτός είναι ο προφανής λόγος που τα κύρια μέσα και οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας λογοκρίνονται παράνομα
• • «Παράξενα συμπτώματα COVID που δεν έχετε ξαναδεί»; – Ο πρώην δημοσιογράφος του CBS Healthwatch λέει, «Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε τη λογική»
• • ΜΕΛΕΤΗ: Το εμβόλιο Μπιλ Γκέιτς DTP σκότωσε 10 φορές περισσότερα κορίτσια της Αφρικής από την ίδια τη νόσο
• • #AskTheExperts – Shemirani, Corbett, Madej & Kaufman – Η διάθεση εμβολίων έχει ξεκινήσει, αυτό είναι που δεν λέτε!
• • Ο παραλήπτης εμβολίου Moderna με δυσμενείς επιπτώσεις μιλάει και το CDC λέει ψέμματα για τους θανάτους COVID
• • Διάθεση εμβολίων, ανεπιθύμητες ενέργειες, χειρισμός δεδομένων και εξαπάτηση
• • Μια ιστορία των εμβολίων στο παρόν Εμβόλιο Pfizer COVID & οι κίνδυνοι τους με την Dr. Carrie Madej
• • Δρ Carrie Madej για τα Υδροτζέλ (Hydrogels), εμφυτεύσιμοι βιοαισθητήρες DARPA και το ερχόμενο εμβόλιο

Μετά τη δεύτερη ένεση Pfizer, πεθαίνει μια «υγιής» 28χρονη μητέρα

Η Σάρα δεν είχε απολύτως τίποτα που να μην ήταν εντάξει μαζί της. Ήταν τόσο υγιής!
Μιας 28χρονη εργαζόμενη στον τομέα της υγείας πέθανε λίγο μετά τη δεύτερη ένεση του πειραματικού εμβολίου COFID-19 της Pfizer.
Η Sara Stickles, διατροφολόγος στο Σουηδικό Αμερικανικό Νοσοκομείο (SAH) στο Rockford, βρισκόταν στη σειρά για τη δεύτερη σύριγγα του πειραματικού εμβολίου στις 2 Φεβρουαρίου όταν έστειλε μήνυμα στον πατέρα του μικρού γιου της: «Παίρνω το Covid τώρα – Εμβόλιο. Αν μου συμβεί κάτι, υποσχεθείτε ότι θα είστε πάντα εκεί για μένα … Για παράδειγμα, αν εγώ μείνω εγκεφαλικά νεκρή ή δεν μπορώ πλέον να περπατήσω, lol … δεν ξέρω. «

Μόλις πέντε ημέρες αργότερα, υπέφερε από εγκεφαλικό ανεύρυσμα και μεταφέρθηκε στον SAH, όπου έπεσε σε βαθύ κώμα. Αργότερα εκείνο το βράδυ ελικόπτερο στο Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν Νοσοκομείο στο Μάντισον. Στις 10 Φεβρουαρίου, η δίδυμη αδερφή της Stickles, Kara Stickles, δημοσίευσε στο Facebook ότι η Sara «δεν έχει εγκεφαλική δραστηριότητα».

Ξεκινώντας με την πρώτη ένεση του πειραματικού εμβολίου mRNA, υπήρχαν προβλήματα. Η Kara είπε στο LifeSiteNews ότι η αδερφή της «άλλαξε … θα είχε πολλούς πονοκεφάλους» και θα έμενε ναυτία. Ερυθρές κηλίδες αναπτύχθηκαν επίσης σε όλο το σώμα της.

Μετά την απώλεια συνείδησης της Sara και τον επακόλουθο θάνατο από τη δεύτερη ένεση, η Kara λέει ότι η διάγνωση από το ιατρικό προσωπικό ήταν αρτηριοφλεβική δυσπλασία (AVM), αλλά έχει τις αμφιβολίες της.

Δεν είχε απολύτως τίποτα που να μην ήταν εντάξει μαζί της. Ήταν τόσο υγιής! »Είπε η Κάρα. «Έχω την αίσθηση ότι αυτό δεν προήλθε από κάτι που ήταν στον εγκέφαλό της … αυτή ήταν όλό φταίξιμο της σύριγγας εμβολίου COVID.»

«Νιώθω ότι οι γιατροί ψεύδονται, το νοιώθω ειλικρινά», είπε. «Αν ήταν από τον εμβολιασμό COVID, δεν θα το παραδεχτούν… θα προσπαθήσουν να το κατηγορήσουν για κάτι άλλο. Για να είμαι ειλικρινής, έχω την αίσθηση ότι έτσι είναι.»

Δήλωσε επίσης ότι η δίδυμη αδερφή της τουλάχιστον ένιωθε ότι η απασχόλησή της με τον SAH την ανάγκασε να κάνει αυτές τις ενέσεις σε κάποιο επίπεδο. «Μου είπε ότι έπρεπε να πάρει (τις σύριγγες) επειδή εργαζόταν σε νοσοκομείο και το COVID συνέχιζε να είναι θέμα», είπε η Kara Stickles.

Όταν ρωτήθηκε αν οι ενέσεις ήταν υποχρεωτικές στον SAH και η δουλειά της Sara εξαρτάται από αυτήν, απάντησε: «Δεν ξέρω 100 τοις εκατό, αλλά ξέρω … το έκανε επειδή πίστευε ότι ήταν απαραίτητο, τουλάχιστον … Είμαι σίγουρη ότι έπρεπε να το κάνει.

Η ειδική για την υγεία και ευεξία των Υιών της Ελευθερίας, Kate Shemirani, προειδοποίησε:
Όλα τα ζώα σε προηγούμενες μελέτες εμβολίων mRNA πέθαναν όταν έγινε επανεισαγωγή στον ιό στο mRNA. Αυτό είναι ανήθικο να κάνουμε σε ανθρώπινες δοκιμές. Θάνατοι σε ζώα Αυτό οφείλεται στις ακίδες των πρωτεϊνών.
Αυτή η ένεση mRNA δεν είναι εμβόλιο. Δεν πληροί τον νομικό ορισμό του εμβολίου. Ωστόσο πληροί τον ορισμό μιας συσκευής σε:

https://www.fda.gov/medical-devices/classify-your-medical-device/how-determine-if-your-product-medical-device

Οι δοκιμές φάσης 3 θα πρέπει να προκαλούν μεγάλη ανησυχία. Μη ολοκληρωμένο. Αυτό συμβαίνει όταν μια κοόρτη παρακολουθείται για μια περίοδο 7-15 ετών για τον προσδιορισμό των καθυστερημένων ADR. Δεν μπορεί κανείς να σταματήσει τον καταρράκτη γεγονότων που θα συμβούν με μια συσκευή mRNA τοποθετημένη σε κάθε κύτταρο του σώματος.
Όταν έρχεστε σε επαφή με τον ιό και το ανοσοποιητικό σας σύστημα διεγείρεται για να απαλλαγείτε από τον ιό και το σώμα σας βλέπει ότι έχετε τις ιικές πρωτεΐνες στα δικά σας κύτταρα και όργανα και στα αντισώματα της μνήμης σας… τον μηχανισμό που δημιουργεί συγκεκριμένα μακροπρόθεσμα αντισώματα ενάντια σε ένα παθογόνο…. το προσαρμοστικό ανοσοποιητικό σας σύστημα…. θα ξεκινήσει να δημιουργεί βλάβη στα όργανα σας. ** η κατάσταση θα εμφανιστεί αρχικά καθώς ακολουθεί σήψη και ανεπάρκεια οργάνων!

Μην ανησυχείτε για τις δοκιμές σε ζώα φάσης 1 και 2.
Αυτό είναι το μη αναστρέψιμο αποτέλεσμα.
Έχουμε περίπου 10 δισεκατομμύρια μίλια DNA. Είναι η μπλε δική μας εκτύπωση. Ο δυαδικός μας κώδικας. Το πρόγραμμα υπολογιστών μας. Βγάλτε ένα κομμάτι. Βάλτε ένα επιπλέον κομμάτι. Μεταφέρετε ένα κομμάτι από το ένα μέρος στο άλλο. Είστε αλλαγμένοι για πάντα. ** Το RNA ή οποιοσδήποτε αγγελιοφόρος RNA μπορεί δυνητικά να μετατραπεί σε DNA παρουσία του ενζύμου «αντίστροφη μεταγραφάση». Τότε αυτό το DNA θα μπορούσε στη συνέχεια να συνδεθεί με το φυσικό σας DNA. Υπάρχει η πιθανότητα μετατροπής του εμβολίου RNA σε DNA και στη συνέχεια μόνιμη εισαγωγή στο δικό σας DNA.
Βρίσκεστε πλέον χωρίς δικαιολογία σε αυτό το σημείο. Εάν πάρετε το εμβόλιο COVID, δεν έχετε να επιρρίψετε καμία ευθύνη σε κάποιον, παρά μόνο σε εσάς εάν αρρωστήσετε ή πεθάνετε. Σας προειδοποιήσαμε.

Η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) στις ΗΠΑ δημιούργησε επίσης ένα έγγραφο το περασμένο φθινόπωρο όπου απαριθμήθηκαν οι πιθανές παρενέργειες των πειραματικών εμβολίων COVID-19, όπως εγκεφαλικό επεισόδιο, εγκεφαλίτιδα, αυτοάνοσες ασθένειες, γενετικές ανωμαλίες, ασθένεια Kawasaki και θάνατος.
Οι διαθέσιμες αναφορές έδειξαν ότι μεταξύ 14 Δεκεμβρίου 2020 και 18 Φεβρουαρίου 2021 υπήρχαν περισσότερα από 19.907 περιστατικά ανεπιθύμητων ενεργειών, «συμπεριλαμβανομένων 1.095 θανάτων και 3.767 σοβαρών τραυματισμών».

Περίπου το ένα τρίτο αυτών των θανάτων που αναφέρθηκαν «συνέβησαν εντός 48 ωρών από τον εμβολιασμό και το 48% των ανθρώπων που πέθαναν αρρώστησαν εντός 48 ωρών από τον εμβολιασμό.»
Μια πρόσφατη ανάλυση του υποχρεωτικού εμβολιασμού στο Ισραήλ δείχνει ότι το πειραματικό εμβόλιο Pfizer σκότωσε «περίπου 40 φορές περισσότερους (ηλικιωμένους) ανθρώπους» από ό, τι θα είχε και «260 φορές» περισσότερους από αυτούς κάτω των 65 ετών από τον ιό COVID -19 στο δεδομένο χρονικό πλαίσιο. «

Πουθενά στη σελίδα πληροφοριών της SAH στο COVID-19 δεν εξηγείται σε ποιο βαθμό είναι ωφέλιμο για έναν υγιή 28χρονο να εκθετει τον εαυτό του σε τόσο περιττούς κινδύνους.

Sons of Liberty Media

https://www.dcclothesline.com

 

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: "Κατάργηση μετρητών λόγω αρρώστιας και μαρκάρισμα (σφράγισμα) των ανθρώπων"


ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:  https://youtu.be/ZZh3O-SyiNo 

Δεν είναι να διαβάσουμε εγκυκλοπαίδειες, ούτε πολλά βιβλία Μ’ αυτές τις δύο προσευχούλες, σωζόμαστε όλοι οι Χριστιανοί.

 --Δηλαδή η ευχή του Χριστού είναι το μέγιστο;


--Βεβαίως, γιατί είμαστε συνέχεια με τη μνήμη του Χριστού μας. Οι Άγιοι Πατέρες φωτίστηκαν και μας άφησαν αυτές τις προσευχούλες. 

Τρία και δύο γράμματα, «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον ημάς» και «Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς». 

Δεν είναι να διαβάσουμε εγκυκλοπαίδειες, ούτε πολλά βιβλία

Μ’ αυτές τις δύο προσευχούλες, σωζόμαστε όλοι οι Χριστιανοί. 

Οι μοναχοί που δεν έχουν τις μέριμνες των κοσμικών, προσεύχονται πολύ και φθάνουν ψηλά. 

Τους βοηθάει πολύ και η Παναγία μας. 

Είναι σαν να μιλούν στο αυτί του Χριστού μας, γιατί είναι αφοσιωμένοι στη προσευχή και αυτό είναι το κύριο έργο τους και όποιος έχει το δώρο της προσευχής στη καρδιά του, όταν πεθάνει δεν τον αγγίζουν τα τελώνια. 

Πηγαίνει μετά τον θάνατό του, κατευθείαν στο Χριστό μας. Δεν έχει εμπόδια, γιατί το όνομα του Χριστού έχει δύναμη. Είναι πυρ ο Θεός.


Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεΐτης

Δεν ασπάζεσαι την εικόνα; Ανάθεμα!

 


Τῇ καθολικῇ ἐκκλησίᾳ οὔτε, προσθήκην, οὔτε μείωσιν ἐπιδέχεται· μεγίστη γὰρ τὸν προστιθέντα καὶ τὸν ἀφαιροῦντα τιμωρία δεσμεῖ. «Ἐπικατάρατος γὰρ ,φησὶν, ὅς μετατίθησιν ὅρια πατέρων αὐτοῦ»



 

Γράφει ο Χρήστος Βλαμάκης για το orthopraxia.gr

 

Ένας χρόνος μετά το ξεκίνημα της “πανδημίας”  και τα πράγματα συνεχίζουν και προχωράνε. Ειδικά στα εκκλησιαστικά, σε λίγο, αν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι, θα φτάσουμε να παίρνουμε και την Θεία Κοινωνία από …το περίπτερο. Μάσκες, αντισηπτικά, γάντια, κορδέλες στα καθίσματα είναι λίγα από τα πολλά της “νέας κανονικότητας”.


Όλα αυτά, κάπως, δυστυχώς, πάμε να τα συνηθίσουμε. Κάτι όμως που δεν αντέχεται, και ποτέ δεν πρέπει να συνηθίσουμε, είναι το να βλέπεις ανθρώπους να υποκλίνονται μπροστά στις εικόνες χωρίς να τις ασπάζονται! Τους οδήγησαν, βλέπετε, οι ίδιοι οι  Ιεράρχες προς το ανάθεμα! 

Οι ίδιοι (οι ιεράρχες) που κοινοποιούν προς τα ΜΜΕ ότι θα λειτουργήσουν αύριο τηρώντας ΟΛΑ τα υγειονομικά μέτρα (ΦΕΚ Β’ 5509/15-12-2020) και θα διαβάσουν και τμήμα από το Συνοδικό της Ορθοδοξίας.

Αναρωτιέμαι, θα ξεκινήσουν τα αναθέματα από τους εαυτούς τους; Διότι είναι ξεκάθαρο ότι προσκύνηση και ασπασμός είναι το ίδιο πράγμα.

Το παραπάνω δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά των πατέρων της 7ης οικουμενικής Συνόδου. 

Κατά τους πατέρες, λοιπόν (της 7ης οικουμενικής Συνόδου), προσκυνώ και ασπάζομαι είναι ένα και το αυτό. Και όχι απλώς ασπάζομαι, αλλά ασπάζομαι με επίταση, με πόθο.

Όποιος δεν ασπάζεται τις αγίες εικόνες λοιπόν, “ανάθεμα” και αυτό αναφέρεται σε αρκετά σημεία των πρακτικών [1]  και ιδιαίτερα στις πράξεις/συνεδρίες: ε, ς, ζ, η (Κάπως συνοπτικά  αυτά τα αναφέρει και ο καθηγητής Ιωάννης Καρμιρης [2] –  το σχετικό αρχείο στο παράρτημα).


Ας πάμε όμως στον συγγραφέα του Ιερού Πηδαλίου. Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, υποσημειώνoντας τα της 7ης Οικουμ. Συνόδου, στο Ιερό Πηδάλιο, μας λέει, για τα περί ασπασμού και προσκυνήσεως:

Προσκυνώ και ασπάζομαι είναι το ίδιο πράγμα, κατά την παλαιά ελληνική γλώσσα. Επειδή κυνώ, σημαίνει ασπάζομαι/φιλώ και το “προς” δηλώνει (την) ένταση. Δηλαδή, φιλώ με θέρμη. Επίσης, μας αναφέρει, πως όσοι δεν έχουν τις αγίες εικόνες για να τις φιλούν, αλλά μόνο τις έχουν ως … ενθύμηση , αυτοι είναι ημίφαυλοι και ψευδαλήθεις (σύμφωνα με την ς’ πράξη της συνόδου).

“Ἐπὶ τῶν ἁγίων εἰκόνων ἕν καὶ το αὐτὸ εἶναι προσκύνησις καὶ ἀσπασμὸς. Διότι κυνῶ κατὰ τὴν παλαιὰν ἑλληνικὴν γλῶσσαν, θέλει νὰ εἰπῇ τὸ ἀσπάζομαι καὶ φιλῶ. Η δὲ πρὸς πρόθεσις, ἐπίτασιν τοῦ ἀσπασμοῦ καὶ τοὺ πόθου καὶ τῆς φιλίας δηλοῖ. Διὸ καὶ ἡ παροῦσα Σύνοδος ἐν τῇ ἑβδόμη πράξει αὐτῆς, εἶπε, κατὰ πάντα ἀποδέχεσθαι τὰς σεπτὰς εἰκόνας καὶ ταύτας προσκυνεῖν, ἤτοι ἀσπάζεσθαι…”   “Ὅσοι δὲ ἔχουν τὰς ἁγίας εἰκόνας εἰς ἐνθύμησιν μόνον, καὶ ὄχι καὶ εἰς τὸ νὰ τὰς ἀσπάζωνται ημίφαυλοι εἶναι καὶ ψευδαλήθεις, κατὰ τὴν αὐτὴν ς’ πράξ. αὐτῆς.” [3]

 

Και επειδή ο άγιος Νικόδημος ποτέ δεν έγραψε κάτι ανυπόστατο ή ανύπαρκτο, αντιγράφω δύο σημεία από τα πρακτικά που επιβεβαιώνουν αυτό που λέει ο άγιος Νικόδημος.

Τι αναφέρει λοιπόν ο ίδιος ο άγιος Ταράσιος, ο προεδρεύων της 7ης Οικουμενικής Συνόδου;

 

«ἐθεσμοθετήθη παρά τε τῶν ἁγίων πρωτάρχων τῆς ἡμῶν διδασκαλίας, καὶ τῶν αὐτῶν διαδόχων θεσπεσίων πατέρων ἡμῶν καὶ ταύτας προσκυνεῖν, ἤτοι ἀσπάζεσθαι. Ταυτὸν γὰρ ἀμφότερα. Κυνεῖν γὰρ τῇ ἑλλαδικῇ ἀρχαίᾳ διαλέκτῳ τὸ ἀσπάζεσθαι καὶ τὸ φιλεῖν σημαίνει. Καὶ τὸ τῆς πρὸς προθέσεως ἐπίτασίν τινα δηλοῖ τοῦ πόθου, ὥσπερ φέρω καὶ προσφέρω, κυρῶ καὶ προσκυρῶ, κυνῶ καὶ προσκυνῶ, ὅ ἐμφαίνει τὸν ἀσπασμὸν καὶ τὴν κατ’ ἐπέκτασιν φιλίαν. ὅ γάρ τις φιλεῖ καὶ προσκυνεῖ καὶ ὅ προσκυνεῖ, πάντως καὶ φιλεῖ, ὡς μαρτυρεῖ ἡ ἀνθρωπίνη σχέσις ἡ παρ’ ἡμῶν πρὸς τοὺς φίλους γινομένη, καὶ ἔντευξις τὰ δύο ἀποτελοῦσα. οὐ μόνον δὲ τοῦτο παρ’ ἡμῖν, ἀλλὰ καὶ παρὰ τοῖς παλαιοῖς ἐν τῇ θείᾳ γραφῇ ἐγγεγραμμένον εὑρίσκομεν». (Πρακτικὰ Ζ´ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, Πρᾶξις στ´ Mansi 13, 361B)


Σε άλλο σημείο της Συνόδου αναφέρονται και τα υπόλοιπα. Κάπως πιο συγκεκριμένα: Σε όσους αρκεί η ανάμνηση και όχι ο άσπασμος είναι «ημίφαυλοι» και «ψευδαλήθεις».

 

«οἱ δέ γε ἀρκεῖσθαι λέγοντες τὰς εἰκονικὰς ἀνατυπώσεις εἰς ἀνάμνησιν μόνον ἔχειν, καὶ οὐχὶ καὶ εἰς ἀσπασμόν, τὸ μὲν ἀποδεχόμενοι, τὸ δὲ ἀθετοῦντες, ἡμίφαυλοί τινες καὶ ψευδαληθεῖς ἀποδείκνυνται»  (Mansi 13, 364B)

 

Σε άλλα σημεία των πρακτικών, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, πως αν δεν τα δεχόμαστε αυτά είμαστε ΝΟΘΟΙ και όχι υιοί.  Αναφέρεται  ακόμα πως  “αν κοινωνούμε με εκείνους που ατιμάζουν τις εικόνες – πρέπει και εμείς να είμαστε αναθεματισμένοι”. Επίσης σημειώνεται πως πρέπει να τους βγάζουμε από τις εκκλησίες, όσους δεν τιμούν και ασπάζονται τις ιερές εικόνες.

Και πόσα άλλα αναφέρουν οι πατέρες. Σκέφτηκα όμως, να μην αναφέρω περισσότερα, για να αφήσω την δουλειά αυτή στους Θεολόγους, οι οποίοι, πλην ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων, έχουν σιωπήσει.

 

Σε λίγο θα βγάλουν και τις εικόνες από τους ναούς. Τότε τι θα κάνουμε; Θα δεχτούμε όλα αυτά τα πράγματα από αγάπη και διάκριση (αλήθεια, πόσο έχει εξευτελιστεί η έννοια των δύο κορυφαίων αρετών της πίστεως μας από τους σημερινούς γνωστικούς); Έχουμε περισσότερη αγάπη από τους πατέρες μια οικουμενικής συνόδου; 

Υποταχθήκαμε, βάλαμε μασκούλες στα πρόσωπα μας και αυτό το θεωρούμε υπακοή; Μα, τότε μιλάμε για κανονική σύγχυση. Σε ποιον θα κάνουμε υπακοή; Στον κάθε απίθανο πνευματικό ή στους αγίους μας;

Αδερφοί και πατέρες, αυτό το κείμενο γράφτηκε για απλούς πιστούς, με καλή προαίρεση και όχι για βολεμένους “υπάκουους” σε ένα αντίχριστο καθεστώς. Γράφτηκε, συνειδητά, με απλό τρόπο, ώστε να αναπτυχθεί από τα κατάλληλα πρόσωπα περισσότερο (έχουμε απαιτήσεις από εσάς αγαπητέ κ. Τσελεγγίδη).

Δεν γράφτηκε γι’ αυτούς που λένε πως μόνο η Θεία Κοινωνία είναι αδιαπραγμάτευτη (όχι και ο τρόπος της Κοινωνίας όμως), άρα και μόνο τότε αφαιρούμε την μάσκα.

– Αλήθεια δεν είδα πουθενά να αναφέρεται ότι την μάσκα θα την αφαιρούν οι πιστοί και όταν πρέπει να ασπαστούν τις εικόνες. Δεν είδα να την αφαιρεί ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ.κ. Ιερώνυμος όταν πήγε να ασπαστεί την εικόνα της Παναγίας, όταν της έβαλε εξ αποστάσεως μετάνοια, έπειτα από την έξοδο του από το νοσοκομείο – 

Αυτοί που δεν ασπάζονται τις εικόνες, είναι κανονικοί αιρετικοί, κατά τους αγίους πατέρες, και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι. Και δεν πρέπει  να δεχόμαστε αυτά που οι διοικούντες την εκκλησίαν όρισαν, αθετώντας τους κανόνες και την διαθήκη των αγίων Πατέρων. Δεν είδα καμία διευκρίνηση από τους Αγίους πατέρες, περί ειδικών συνθηκών (αλήθεια, μέχρι τότε, δεν είχαν επιδημίες/πανδημίες;). Είδα τους πατέρες να αναφέρουν ότι οι εικόνες θεραπεύουν – και το σώμα. 

Λοιπόν, τι θα κάνουμε; Οι άγιοι πατέρες είναι ξεκάθαροι. – “ Τᾦ μὴ ἀσπαζομένω τὰς ἀγίας εἰκόνας, ἀνάθεμα”.

Γι’ αυτό όπως έγραψα και πιο πάνω, τα αναθέματα αύριο, πρέπει να ξεκινήσουν να τα διαβάζουν για τους ίδιους τους εαυτούς τους, οι “συνοδικοί”.

Αν έχουν λίγη αξιοπρέπεια.

Εμείς ας ασπαστούμε τις εικόνες “εύλαλα” και με πόθο.


Πηγές 

[1] Πρακτικά και πράξεις οικουμενικών και τοπικών συνόδων, Mansi, 13B-13Γ

[2]  Τα Δογματικά και Συμβολικά Μνημεία της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας. Τόμος Ι σελ 241

[3] Υποσημειώσεις εις την 7η οικουμενική Σύνοδο. ΠΗΔΑΛΙΟΝ ΤΗΣ ΝΟΗΤΗΣ ΝΗΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (ΗΤΟΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΙ ΘΕΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ), Εκδόσεις Ρηγόπουλος (2003)

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΠΟ: https://orthopraxia.gr/category/orthodoxia/ 


Ιερός Χρυσόστομος

                  Φωτογρφία: Φλώρινα, 23 Μαρτίου 2021

Το μάτι δόθηκε για να βλέπεις την κτίση και να δοξολογείς τον Δημιουργό. 

Η γλώσσα δόθηκε, για να καλολογείς και να υμνείς τον Ποιητή των πάντων. 

Τα χέρια δόθηκαν, για να τα υψώνεις σε ικεσίες. 

Και τα πόδια δόθηκαν, για να τρέχεις σε καλά έργα.


Ιερός Χρυσόστομος

Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης

 

Εμείς οι Χριστιανοί, τα δικαιώματά μας 

τα έχουμε πάνω στον Ουρανό. 

Μας τα φυλάει ο Θεός 

στο Ουράνιο ταμιευτήριο


 Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης

Ιερός Χρυσόστομος

 

Πώς είναι δυνατόν και λογικό, οι μεν γίδες και τα πρόβατα καθώς και όλα τα άλογα ζώα, 

να γνωρίζουν ποιά χόρτα είναι κατάλληλα προς διατροφή και ποιά επιβλαβή 

και με μεγάλη προσοχή να απομακρύνονται από τα δεύτερα

 και να τρέχουν με ορμή στα πρώτα, 

ενώ ο άνθρωπος, το λογικό ζώο, να αγνοεί τί είναι καλό και τί είναι πονηρό;


 Ιερός Χρυσόστομος  


ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ

 




π.Στέφανος Αναγνωστόπουλος

 


Το ότι σήμερα οι άνθρωποι αμαρτάνουν πολύ, αυτό θα τους οδηγήσει σε πιο βαθιά μετάνοια.

Α΄ Κυρ. Νηστ. – Ὀρθοδοξίας (Ἰω. 1,44-52) π. Αυγουστίνου Καντιώτου

ΤO ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

«Λέγει αὐτῷ Φίλιππος· Ἔρχου καὶ ἴδε» (᾿Ιωάν. 1,47)

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΠΑΝΘΕΪΣΜ

ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, εἶνε ἑορτὴ μεγάλη καὶ ἔνδοξος. Δὲν ἑορτάζει ἕνας ἢ δύο ἅ­γιοι, ὅπως τὶς ἄλλες ἡμέρες· ἑορτάζει ὅλη ἡ Ἐκκλησία, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας.
Ποιός μπορεῖ νὰ ἐκφωνήσῃ λόγο ἀν­τάξιο τῆς μεγάλης ἑορτῆς; Θὰ ἔπρεπε νὰ βρίσκεται ἐδῶ ἕνας ἀπὸ τοὺς ἁγίους ἀγγέλους ἢ τοὺς πατέρας καὶ διδασκάλους τῆς Ἐκκλησί­ας ἢ τοὺς μάρτυρες ποὺ ἔχυσαν τὸ αἷμα τους γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία. Ἐμεῖς λίγες σκέψεις θὰ διατυπώσουμε ἐπὶ τοῦ ἱεροῦ εὐαγγελίου.

* * *

Ὁμιλεῖ τὸ εὐαγγέλιο γιὰ κάποιο Ναθανα­ήλ, ποὺ εἶχε μικρὰ ἰδέα γιὰ τὸ Χριστό. Ἐπειδὴ ὁ Ἰ­ησοῦς καταγόταν ἀπὸ ἄσημο χωριὸ (τὴ Ναζαρέτ), ἐπειδὴ γεννήθηκε ἀπὸ πτωχὴ μητέρα καὶ ὑπὸ ταπεινὲς συνθῆκες, κρίνοντας ἀπ’ αὐ­τὰ εἶπε· «Ἐκ Ναζαρὲτ δύναταί τι ἀγαθὸν εἶ­ναι;» (᾿Ιωάν. 1,47), εἶνε δυνατὸν ἀπ’ τὸ χωριὸ αὐτὸ νὰ βγῇ κάτι καλό, νὰ βγῇ ὁ Σωτήρας τοῦ κόσμου;


Ἀλλ’ ὅπως τότε ὁ Ναθαναὴλ εἶπε τὸν περι­φρονητικὸ αὐτὸ λόγο, ἔτσι καὶ σήμερα ὑπάρ­χουν «Ναθαναήλ», ποὺ μιλοῦν περιφρονη­τικὰ γιὰ τὸ Χριστὸ καὶ γιὰ τὸ ἔργο του. Λένε κι αὐ­τοί, κατ᾿ ἄλλο τρόπο βέβαια· «Ἐκ Ναζαρὲτ δύ­ναταί τι ἀγαθὸν εἶναι;», καὶ θεωροῦν ὅτι ἡ Ἐκ­­­­κλησία μας εἶνε πλέον κάτι ξεπερασμένο, ἕ­νας θεσμὸς χρεωκοπημένος, ἀνάξιος λόγου, ποὺ πρέπει νὰ μπῇ στὸ μουσεῖο. Τί ἔχουμε νὰ ποῦμε σ’ αὐτοὺς τοὺς «Ναθαναήλ»; Θ’ ἀπαν­τήσουμε μὲ τὰ λόγια τοῦ Φιλίππου· «Ἔρχου καὶ ἴδε» (ἔ.ἀ.). Ἄπιστοι καὶ ἄθεοι, ἐλᾶτε νὰ θαυ­μάσετε σήμερα, τὴν ἅγια αὐτὴ ἡμέρα, τὴν Ἐκ­κλησία τοῦ Χριστοῦ.

* * *

Ὑπάρχουν, ἀγαπητοί μου, πολλὰ ἀξιοθαύμαστα. Γιὰ παράδειγμα, στὸν ἀρχαῖο κόσμο ἦ­ταν οἱ κρεμα­­στοὶ κῆποι τῆς Βαβυλῶνος, οἱ πυ­ραμίδες τοῦ Χέοπος, ὁ Κολοσσὸς τῆς ῾Ρό­δου, ἡ Ἀκρόπολις τῶν Ἀθηνῶν· καὶ σήμερα πολλὰ ἐ­πιτεύγματα τῆς ἐπιστήμης καὶ τῆς τεχνικῆς εἶνε θαυμαστά. Ἀλλὰ τὸ ἀνώτερο ἀπὸ ὅλα, ἐκεῖνο ποὺ προκαλεῖ τὸ θάμβος τῶν αἰώνων, εἶνε ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία.


Ἑορτάζει σήμερα ἡ Ἐκκλησία. Ἀλλὰ τί εἶνε Ἐκκλησία; Ἡ Ἐκκλησία, ἀγαπητοί μου, δὲν εἶ­νε τὸ κτήριο τοῦ ναοῦ· ὄχι. Τοὺς ναοὺς μπορεῖ μιὰ μέρα ἕνα ἄθεο καθεστὼς νὰ τοὺς γκρε­μί­σῃ, ὅπως ἔγινε στὴ Βόρειο Ἤπειρο ἐπὶ Ἐμβὲρ Χότζα. Ὁ ναὸς γκρεμίζεται, ἡ Ἐκκλη­σία δὲ γκρεμίζεται· ἐδῶ εἶνε ἡ μεγάλη διαφο­ρά. Για­τὶ ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶνε τὰ ντουβάρια· ἡ Ἐκ­κλησία εἶνε κάτι βαθύτερο καὶ ὑψηλότε­ρο, κά­τι ἅγιο καὶ πνευματικὸ καὶ ἀθάνατο. Ἡ Ἐκ­κλησία εἶνε τὸ σύνολο τῶν ψυχῶν ποὺ πιστεύ­ουν. 

Τί πιστεύουν· ὅτι ὁ Χριστὸς δὲν εἶ­­νε ἁπλῶς ἕνας ἄνθρωπος, ἕνας φιλόσοφος ἢ κοινωνιολόγος, ἕνας ἀπὸ τοὺς μεγάλους ἄν­δρες τῆς ἱστορίας· ὁ Χριστὸς εἶνε παραπά­νω ἀπὸ ἀγγέλους, ἀρχαγγέλους, ἁγίους, παραπάνω ἀπ’ ὅλο τὸν οὐράνιο κόσμο· εἶνε αὐ­­­τὸς ὁ Θεός. Αὐτὴ εἶνε ἡ πίστι μας, τὴν ὁποία διακηρύττει σήμερα ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία. Καὶ ὅσοι πιστεύουν στὸ Χριστὸ ὡς Θεό, αὐτοὶ ἀ­ποτελοῦν τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας του.


Ἡ Ἐκκλησία εἶνε τὸ βασίλειο – ἡ βασιλεία τοῦ Χριστοῦ, τῆς ὁποίας «οὐκ ἔσται τέλος» (Λουκ. 1,33 καὶ Σύμβ. πίστ.).


Ποιά ἦταν ἡ ἀρχή της; Ξεκίνησε ἀπὸ δώδε­κα ψαρᾶδες. Σ’ αὐτοὺς εἶπε ὁ Χριστός· Σᾶς στέλνω νὰ σαλπίσετε τὸ κήρυγμά μου σὲ ὅλο τὸν κόσμο· ἕνα κήρυγμα ἀντίθετο μὲ τὶς ἐπιθυμίες τοῦ ὄχλου, συγ­κρουόμενο μὲ ὅλο τὸν ἀρχαῖο εἰ­δω­λολατρικὸ κόσμο, ἀνατρεπτικὸ τοῦ κατεστημένου.


Πῶς ἔγινε ἡ ἐξάπλωσι τῆς Ἐκκλησίας; Ἐὰν ῥίξουμε μιὰ ματιὰ στὴν ἱ­στορία, θὰ δοῦ­με ὅτι ὡρισμένοι ἵδρυσαν βασιλεῖες καὶ αὐτοκρατο­ρίες μεγάλες, ὅπως εἶνε λό­γου χάριν τὸ Μα­­κε­δονικὸ κράτος τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου, ἡ ῾Ρωμαϊκὴ αὐτοκρατορία, τὸ κράτος τοῦ Μ. Ναπολέον­τος, ποὺ ἔφθασαν ὣς τὰ πέρατα τῆς γῆς. Ἔ­φθα­σαν· ἀλλὰ πῶς ἔφθασαν; Ὁ μὲν Ἀ­λέ­ξαν­δρος μὲ τὶς περίφημες φάλαγγες ποὺ ἐξ­ώπλισε, ὁ Καῖσαρ μὲ τὶς λεγεῶνες του, ὁ Να­πολέων μὲ τὶς στρατιές του. Ἡ βασιλεία ὅ­μως τοῦ Χριστοῦ δὲν ἐπεβλήθη μὲ ὅπλα. Πῶς ἁπλώθηκε; Ἐδῶ εἶνε τὸ θαυμαστό. Ποῦ εἶνε οἱ φάλαγγες, οἱ λεγεῶνες, τὰ στρατεύματά της; Ποῦ εἶνε τὰ ὅπλα καὶ τὰ πυροβόλα της;


Τί μέσα μεταχειρίστηκε λοιπόν; Χρῆμα; Οἱ ἀπόστο­­λοι δὲν εἶχαν στὶς τσέπες τους τίποτα. Ὅ­πλα; Ἕνα σουγιᾶ εἶχε ὁ Πέτρος, καὶ ὁ Χρι­στὸς τοῦ ἀπηγόρευσε νὰ τὸν ἔχῃ κι αὐτόν. Σοφία καὶ γνῶσι; Ἀγράμματοι ἦταν. Καὶ ὅμως, χω­ρὶς λεφτά, χωρὶς ὅπλα, χωρὶς γνώσεις καὶ ἐπιστῆ­μες, ξεκίνησαν οἱ δώδεκα ψαρᾶδες καὶ ἐξέτειναν στὸν κόσμο τὴν μεγαλυτέρα βασιλεία, τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ μας.


Τὶς δυσκολίες αὐτὲς τὶς γνώριζε ὁ Χριστός, γι᾿ αὐτὸ τοὺς εἶπε· «Ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω ὑ­μᾶς ὡς πρόβατα ἐν μέσῳ λύκων»· σᾶς στέλ­νω σὰν πρόβατα ἀνάμεσα σὲ λύκους (Ματθ. 10,16). Πρό­βατα οἱ ἀπόστολοι, λύκοι ὁ κόσμος τῶν αὐ­τοκρατόρων, τῶν διωκτῶν, τῶν Νε­ρώ­νων. Γιά φαν­τα­στῆτε τώρα τὸ χειμῶνα νὰ πά­ρῃς δώ­δεκα πρόβατα καὶ νὰ τὰ σπρώξῃς μέ­σα σ’ ἕνα ἄγριο δάσος γεμᾶτο λύκους. Τί περι­μένετε, ποιό θὰ εἶνε τὸ ἀποτέλεσμα; Ἑ­κατὸ τοῖς ἑ­κατὸ τὰ πρόβατα θὰ γίνουν βο­ρὰ τῶν λύκων. Καὶ ὅμως ἐδῶ τὰ πρόβατα δὲν ἐξω­λοθρεύθηκαν, ἀλλὰ καὶ νίκησαν τοὺς λύκους! Καὶ μόνο αὐτό; ἔκαναν καὶ τοὺς λύ­κους πρό­βατα! Εἶνε ποτὲ δυνατὸν ὁ λύκος νὰ γίνῃ πρόβατο; Ἐν τούτοις ἔγινε· οἱ ἀπόστολοι κατώρθωσαν νὰ κά­νουν Χριστι­ανοὺς καὶ πολλοὺς ἀπὸ τοὺς δι­ῶκτες των.


Ποιά ἡ δύναμι τῆς Ἐκκλησίας; Φαίνεται, ὅ­τι παραπάνω ἀπὸ τὰ ὅπλα, τὰ χρήματα, τὴ σο­φία, ὑπάρχει μιὰ ἄλλη δύναμι, ἀόρατη. Ἂς μὴ πιστεύουν οἱ ἄπιστοι· δὲ νι­κοῦν τὰ ὑλικὰ μέ­σα. Μιὰ χούφτα ἀνθρώπων κατώρθωσε νὰ νι­κήσῃ ὁλόκληρο τὸν κόσμο. «Αὕτη ἡ ἀλλοίω­σις τῆς δεξιᾶς τοῦ Ὑψίστου» (Ψαλμ. 76,11). Ἀπὸ τὸν Ἐσταυρωμένο ἐκπορεύεται μία ἀήττητος δύ­ναμις, ποὺ νικᾷ τὰ πάντα.


Ἐὰν λοιπὸν ἀποβλέψουμε στὴν ἀρχὴ τῆς Ἐκκλησίας, ἐὰν ἀ­ποβλέ­ψουμε στὴν ἐξάπλωσί της, ἐὰν δοῦμε τοὺς ἐχθροὺς ποὺ ἀντιμε­τώ­­πι­σε, παντοῦ βλέπουμε τὸ θαῦμα. Ἀξιοθαύμαστη ἡ Ἐκκλησία μας, ἀήττητη. Κανείς δὲν μπό­ρεσε νὰ τὴν καταβάλῃ. Ἡ ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας εἶνε ἱστορία ἀλ­λεπαλλήλων θαυ­μάτων. Ἀναφέρω δύο μόνο.


Τί ἑορτάζουμε στὶς 25 Μαρτίου; Πῶς σώ­θηκε ἕνας λαὸς ποὺ ἦταν 400 χρόνια σκλάβος. Πῶς σώθηκε; Ἐρώτημα μεγάλο. Ἄλλα ἔθνη, μέσα σὲ 50 – 60 χρό­νια δουλείας, ἀφωμοιώ­θη­­καν καὶ ἔσβησαν. Πῶς ἐδῶ τέσσερις ὁλό­κλη­­ροι αἰῶνες δὲν κατώρθωσαν νὰ διακόψουν τὴν ἱστορία τοῦ ἔθνους μας; Τί ἀπαντᾷ ἡ ἱστορία; ὄχι οἱ πλαστογράφοι τῆς ἱστορίας, ἀλλὰ ἡ πραγματικὴ ἱστορία; Καὶ οἱ λίθοι ἀκόμα καὶ οἱ πέτρες φωνάζουν, ὅτι τὸ γένος τῶν Ἑλλήνων ἀνωρθώθηκε καὶ σώθηκε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Αὐτὴ στάθηκε ἡ κιβωτός, μέσα στὴν ὁποία δι­ατηρήθηκε. Αὐτὴ τὸ κράτησε στὶς ἀγ­κάλες της ὅπως ἡ μάνα τὸ νήπιο. Αὐτὸ ἔκανε τὸν ποιητὴ Κώστα Κρυστάλλη νὰ γράψῃ·


Ὦ Ἐκκλησία – «Θρησκεία! γλυκειὰ μάνα,
τί ὄμορφη δίνεις ἐσὺ λαλιὰ καὶ στὴν καμπάνα,
καὶ πόσο ἐκείνη ἡ λαλιὰ σαλεύει τὴν καρδιά μας!
Πόσες, ἐκεῖνος ὁ σταυρὸς ἀπ’ τὰ καμπαναριά μας,
στὴν ἀντηλιάδα χύνοντας τόσες χρυσὲς ἀχτῖδες,
χύνει βαθειά μας, στὴν ψυχή, γλυκὲς χρυσὲς ἐλπίδες!».


Θέλετε ἄλλο θαῦμα; ῾Ρίξτε ἕνα βλέμμα στὴ ῾Ρωσία. Τὸ 1917 ἔγινε τὸ πείραμα. Ἄθεο καθε­στὼς ἔβαλε μπροστὰ νὰ ξεῤῥιζώσῃ τὴν πίστι τοῦ Χριστοῦ. Κάψανε, γκρεμίσανε, καταστρέ­ψανε· ἔστειλαν σὲ στρατόπεδα, βασάνισαν, θανάτωσαν. Τελικὰ τί κατώρθωσαν; Στὸ Στάλινγκραντ καὶ στὴ Μόσχα λαὸς πολύς, καὶ ἄντρες καὶ παιδιὰ καὶ γέροντες, καὶ ἐπιστή­μονες καὶ ἄνθρωποι τῶν γραμμάτων, πηγαί­νουν στὶς ἐκκλησίες καὶ πιστεύουν περισσό­τερο ἀπὸ ὅ,τι πιστεύουμε ἐμεῖς. Ὦ Ἐκκλη­σία ἀήττητος! κανείς μὰ κανείς δὲ θὰ μπο­ρέσῃ ποτὲ νὰ σὲ κλονίσῃ.

* * *

Ἀγαπητοί μου!
Εἴμεθα παιδιὰ τῆς Ἐκκλησίας, τῆς Ὀρθοδο­ξίας. Δὲν εἴμεθα χιλιασταί, δὲν εἴμεθα μασό­­νοι, δὲν εἴμεθα ῥοταριανοί, δὲν εἴμεθα ὀ­­πα­δοὶ τοῦ ἀθέου ὑλισμοῦ, δὲ λατρεύουμε τὰ εἴδω­λα. Ἀνήκουμε στὴν μία, ἁγία, καθολικὴ καὶ ἀ­ποστολικὴ Ἐκκλησία, στὴ μητέρα Ἐκκλησία.


Τὸ συμπέρασμα ποιό εἶνε; Γράψατέ το· Ὅ­ποιος τὰ βάζει μὲ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, θὰ γίνῃ στάχτη. Θὰ ὁμολογήσῃ καὶ αὐτός· «Νε­­νίκηκάς με, Ναζωραῖε». Τὸ εἶπε ὁ Χριστὸς καὶ ὁ λόγος του εἶνε ἀληθινός· «Πύλαι ᾅ­δου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς» (Ματθ. 16,18). Ὅ­λοι οἱ δαί­μονες δὲ μποροῦν νὰ κλονίσουν τὴν Ἐκκλησία.


Σ᾿ αὐτὴν ἀνήκουμε, καὶ εἴθε ὁ Κύριος νὰ μᾶς ἀναδεικνύῃ πάντοτε πιστὰ καὶ ἀφωσιω­μένα τέκνα της, διὰ πρεσβειῶν τῆς ὑπεραγί­ας Θεοτόκου καὶ πάντων τῶν ἁγίων· ἀμήν.


† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία, ἡ ὁποία ἔγινε στὸν ἱ. ναὸ ῾Αγ. Παντελεήμονος Φλωρίνης τὴν 18-3-1973


ΠΗΓΗ: https://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=64777

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός






Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ερώτησε κάποτε το ακροατήριό του:
«Ποιός από εσάς έχει αγάπη;».
«Εγώ, Άγιε του Θεού…, νομίζω ότι έχω αγάπη», του είπε κάποιος απλοϊκός βοσκός.
«Πώς σε λένε και τι δουλειά κάνεις;», τον ερώτησε ο Άγιος.
«Κώστα με λένε και πρόβατα φυλάγω».
«Εσύ Κώστα φυλάγεις πρόβατα και εγώ ζυγίζω την αγάπη. Δεν μου λες: Όταν έχω ένα ποτήρι κρασί και το πιώ όλο μόνος μου και σε σένα δεν δώσω καθόλου, έχω τότε αγάπη;».

«Όχι! Άγιε του Θεού», απάντησε ο τσοπάνος.
«Και όταν έχω ένα καρβέλι ψωμί και το φάω όλο μόνος μου και δεν σου δώσω εσένα που πεινάς, έχω αγάπη;», τον ξαναρώτησε ο Άγιος Κοσμάς.
«Όχι! Δεν έχεις».
«Εσύ λες, ότι έχεις πρόβατα. Έχεις ασφαλώς και γάλα. Από το γάλα, δίνεις σε κανέναν άλλον;».
«Όχι…, δεν δίνω Άγιε του Θεού».
«Έχεις τότε αγάπη;».
«Όχι…, δεν έχω».
«Ε, τότε Κώστα με κοροϊδεύεις, όταν μου λες, ότι έχεις αγάπη και δεν κάνεις τα έργα της αγάπης»!
 


 

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος


  

 ''Όταν βλέπεις ότι συμπληρώθηκε ο χρόνος, ευχαρίστησε τον Κύριο, διότι σ' έβαλε σ' αυτήν την περίοδο των ετών. Δημιούργησε κατάνυξη στην καρδιά σου, ξαναλογάριασε τον χρόνο της ζωής σου, πες στον εαυτόν σου:

Οι μέρες τρέχουν και περνούν, τα χρόνια συμπληρώνονται, πολύ μέρος του δρόμου προχωρήσαμε. Άραγε τί καλό κάναμε; Μήπως άραγε φύγουμε από δω άδειοι κι απογυμνωμένοι από κάθε αρετή; Το δικαστήριο είναι κοντά, η ζωή μας τρέχει προς το γήρας.''


 Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος  (Λόγος εν ταις Καλάνδαις ΕΠΕ 31,475)

Να μείνουμε πιστοί στον Χριστό μας!




                                          ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ&ΩΦΕΛΙΜΑ

"Παναγία μου πάρε αυτά τα λουλούδια από το περιβολι σου"


 

“ Μακάριοι οι ιερείς που δεν θα υποκύψουν στις πιέσεις” Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (7-2-2021)

 

Απόσπασμα από ομιλία του Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 

(στις 7-2-2021)

 Ο μακαριστός πατήρ Εφραίμ (αγιασμένος γέροντας της Αριζόνας), είπε ότι θα έρθει καιρός που οι ιερείς θα λειτουργούν  σαν κλόουν και σαν κλόουν θα τελούν την Θεία Λειτουργία. Να μην πω δηλαδή ένα ένα τα άλλα μυστήρια, δηλαδή και την εξομολόγηση και την βάπτιση και οι αρχιερείς την χειροτονία… Θα τα κάνουνε ντυμένοι σαν κλόουν!

Και βέβαια βλέπουμε να επαληθεύεται αυτό τώρα με τα φίμωτρα (τις μάσκες), αυτά τα προσωπεία που επιβλήθηκαν. Και όπως είχε πει και ο μακαριστός πατήρ Βασίλειος ο Καυσοκαλυβίτης: ‘‘Έχετε να δείτε πολλά αίσχη. Θα κάνετε χιλιόμετρα για να βρείτε σωστό ιερέα” Αυτά τα έλεγε στις  5 Οκτωβρίου του 2009. Ενώ ο μακαριστός πατήρ Εφραίμ, τα έλεγε λίγο πιο μετά, στην δεκαετία (μάλλον στην ίδια δεκαετία) 2000 με 2010 (όπως μαρτυρούνε οι ηγούμενοι αγιορείτες και μοναχοί, οι οποίοι είχαν ζήσει τον Άγιο). Βλέπουμε πως το άγιο πνεύμα διδάσκει τα ίδια.

Kαι τι είχε πει και ο μακαριστός πατήρ ο Βασίλειος Καυσοκαλυβίτης: ‘‘ότι τα καρναβάλια θα μπούνε με νόμο στην εκκλησία και όσοι δεν θα γίνονται καρναβάλια, θα διώκονται”, αυτό ακριβώς είναι που συμβαίνει στις ημέρες μας. Βλέπουμε να διώκονται οι ορθόδοξοι πιστοί και λαϊκοί, (το είδαμε και σε μία περίπτωση στην Πελοπόννησο), και οι κληρικοί.

Το είδαμε προχθές (πριν δύο μέρες), ένας κληρικός ευλαβής στην Κάλυμνο (o πατήρ Μιχαήλ, δεν λέγεται το όνομά του), που διώκεται γιατί λέει το αυτονόητο : “ Ότι δεν επιτρέπεται να μεταβάλουμε την λατρεία και την Θεία Λειτουργία σε καρναβάλι και να γινόμαστε κλόουν”  Kαι έκλεισε μάλιστα ο τοπικός επίσκοπος και την εκκλησία στην οποία λειτουργούσε (ο πατήρ Μιχαήλ) και τον έβαλε σε αργία.

Έλεγε ο μακαριστός, ο πατήρ Εφραίμ της Αριζόνας, ότι: “είναι μακάριοι εκείνοι εκ των απλών ιερέων που στηρίζουν σήμερα την ορθόδοξο εκκλησία με την απλή και αγία ζωή τους, και που δεν θα υποκύψουν στις πιέσεις, και θα λογιστούν από τον Θεό ομολογητές και μάρτυρες!”.  Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τον πατέρα Μιχαήλ και με όλους τους ιερείς που διώκονται γιατί ακριβώς θέλουν να φυλάξουν ατόφια, ακέραιη την ορθόδοξη πίστη.

‘‘ Δύσκολα (έλεγε και ο μακαριστός ο πατήρ Βασίλειος o Καυσοκαλυβίτης) θα ακούγεται αληθινός ορθόδοξος λόγος. O κόσμος δεν θα ξέρει που να πάει και θα πλανηθούν πολλοί”. Και το βλέπουμε στις μέρες μας με αυτόν τον πρωτοφανή διωγμό που γίνεται στην εκκλησία μας, και την κατασυκοφάντηση των Θείων μυστηρίων, και μάλιστα της Θείας Κοινωνίας!

Μόλις χθες, έπεσαν στην αντίληψη μου δύο περιστατικά από δύο ναούς.  Ένα στην πόλη της Θεσσαλονίκης , όπου ο ιερέας  βγήκε στο «Μετά φόβου» και κανένας από τους πιστούς δεν προσήλθε, και άρχισε να παρακαλάει λέγοντας και σχεδόν κλαίγοντας:

‘‘Ας έρθει έστω και ένας και ας έχει φάει και κρέας” και ουδείς προσήλθε (!)

 Και το ίδιο συνέβη και σε χωριό της Χαλκιδικής, γιατί αυτό;  

Γιατί οι άνθρωποι ήτανε ολιγόπιστοι και τώρα έγιναν άπιστοι. Ήταν αμφιβάλλοντες και τώρα έγιναν  βέβαιοι ότι πλέον, εφόσον η ιερά σύνοδος και οι ιερείς μας και οι αρχιερείς μας κυκλοφορούν με φίμωτρα μέσα στο ναό, σημαίνει ότι και ο ναός είναι χώρος επικίνδυνος. Και αφού είναι επικίνδυνος ο χώρος του ναού, γιατί να μην είναι επικίνδυνο και αυτό που μας προσφέρεται εκεί (!)

Και έτσι αντί  να τονωθεί η πίστις των ολιγόπιστων και να γίνουν πραγματικά πιστοί, με αυτό το κακό που συνέβη (που μπήκαν με νόμο το καρναβάλια στην εκκλησία, όπως έλεγε ο μακαριστός πατήρ Βασίλειος, και οι κληρικοί γίνανε κλόουν [ντύνονται σαν κλόουν]), η πίστις των ολιγόπιστων έγινε απιστία, πλήρης απιστία! Και δυστυχώς έχουμε αυτό το φαινόμενο πλέον, οι πιστοί να διστάζουν και να απέχουνε από την Θεία Μετάληψη. 

Θα πρέπει λοιπόν, να παρακαλέσουμε του σεπτούς ιερείς μας και τους αρχιερείς μας που διώκουνε τους πιστούς, που δεν φορούνε μάσκες, να αλλάξουν τακτική και να τους δέχονται. Γιατί αυτοί είναι οι πραγματικά πιστοί. Και να τονώσουν και την πίστη των ολιγόπιστων έτσι ώστε να σωθεί το ποίμνιο, να σωθούν όσο γίνεται περισσότερο και όχι να πέσουμε στην απιστία, στην πλάνη και στην αίρεση.

Αυτά ήθελα να πω σήμερα στην αγάπη σας. Πρέπει να συγχαρούμε τον πατέρα Μιχαήλ που διώκεται (να χαρούμε μαζί του δηλαδή που αναδεικνύεται ομολογητής της πίστεως) , και να παρακαλούμε τον Θεό να του δίνει δύναμη. Να παρακαλούμε επίσης να δίνει φώτιση και στους αγίους αρχιερείς μας να μην διώκουν τους ιερείς, (τους ομολογητές, τους αληθινά πιστούς). Ούτε να κλείνουν τους ιερούς ναούς γιατί αλίμονο στον αρχιερέα που κλείνει ιερό ναό. 

Στο πηδάλιο που έχει συντάξει ο Άγιος Νικόδημος , περιέχεται ο τέταρτος (Δ΄) κανόνας της εβδόμης (Ζ΄) Οικουμενικής Συνόδου ο οποίος όπως γράφει ο θεολόγος Ιωάννης Χατζηδιγενής και ανέδειξε το θέμα όλο αυτό, ο κανόνας αυτός είναι ξεκάθαρος σχετικά με το κλείσιμο των ιερών ναών.  Και λέγει ότι απαγορεύεται ρητώς στους επισκόπους  να επιτρέπουν το κλείσιμο των ναών οποιαδήποτε αιτία και αν υφίσταται. 

 Δεν έπρεπε λοιπόν οι άγιοι αρχιερείς μας να δεχτούν το κλείσιμο των ναών. Και τώρα ουσιαστικά οι ναοί είναι κλειστοί!  Όταν μια ενορία έχει πέντε και δέκα και είκοσι χιλιάδες, και επιτρέπονται μόνο είκοσι πέντε (25 πιστοί) να πάνε στον ναό , ουσιαστικά μιλάμε για κλειστούς ναούς.

 

Λέει λοιπόν ο Δ’ κανόνας της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου:

«…Εἴ τις οὖν δι΄ ἀπαίτησιν χρυσοῦ, ἤ ἑτέρου τινός εἴδους, εἴτε διά τινα ἰδίαν ἐμπάθειαν, εὐρεθείη ἀπείργων τῆς λειτουργίας, καί ἀφορίζων τινά τῶν ὑπ΄ αὐτόν κληρικῶν, ἤ σεπτόν ναόν κλείων, ὡς μή γίνεσθαι ἐν αὐτῷ τάς τοῦ Θεοῦ λειτουργίας, καί εἰς ἀναίσθητον τήν ἑαυτοῦ μανίαν ἐπιπέμπων, ἀναίσθητος ὄντως ἐστί, καί τῇ ταυτοπαθείᾳ ὑποκείσεται, καί ἐπιστρέψει ὁ πόνος αὐτοῦ ἐπί τήν κεφαλήν αὐτοῦ, ὡς παραβάτης ἐντολῆς Θεοῦ καί τῶν Ἀποστολικῶν διατάξεων…». 

Ἀπόδοση τοῦ κανόνος στήν νεοελληνική: 

«…Ἐάν λοιπόν θά μποροῦσε νά εἶχε βρεθεῖ κάποιος ἐπίσκοπος, πού νά ἀπαγορεύσει τήν τέλεση τῆς Θείας Λειτουργίας, ἀπαιτώντας χρυσό ἤ κάποιο ἄλλο εἶδος ἤ ἀκόμη γιά λόγους κάποιου προσωπικοῦ πάθους καί μάλιστα νά ἀφορίσει κάποιον ἀπό τούς κληρικούς, πού ὑπάγονται στήν δική του ἐκκλησιαστική δικαιοδοσία ἤ ἄν κλείσει κάποιον ἱερό ναό, ὥστε νά μήν γίνονται σ΄ αὐτόν οἱ Θεῖες Λειτουργίες τοῦ Θεοῦ καί μέ ἀναισθησία ἐπιρρίψει τήν μανία του μέ τιμωρίες, εἶναι ὄντως ἀναίσθητος καί θά ὑποστεῖ καί αὐτός τά ἴδια πού ἔχει κάνει. Ὁ πόνος πού ἔδωσε, θά ἐπιστρέψει στό δικό του κεφάλι, διότι ὑπῆρξε παραβάτης τῆς ἐντολῆς τοῦ Θεοῦ καί τῶν Ἀποστολικῶν διατάξεων…».

 

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο εδώ:Η Ζ’ Οικουμενική Σύνοδος απαγορεύει  στους επισκόπους να δέχονται το κλείσιμο των ναών οποιασδήποτε αιτία και αν υφίσταται   

Και ερμηνεύει ο Άγιος Νικόδημος και λέγει:

«Ὅποιος λοιπόν Ἀρχιερεύς εὑρεθῇ νά ἀργίζῃ, (να βάζει σε αργία), ἤ νά ἀφορίζῃ τινά ἱερέα  ἤ Κληρικόν, (ή να αφορίζει κάποιον ιερέα ή κληρικό, όπως συνέβη με τον πατέρα Μιχαήλ τώρα) ἤ νά κλείῃ Ἐκκλησίας (όπως συνέβη στην Κάλυμνο) διά νά πάρῃ ἄσπρα ἤ διά καμμίαν του ἄλλην ἐμπάθειαν, οὗτος ἄς παθαίνῃ ἐκεῖνο ὁπού κάμνει (αυτός ας παθαίνει, εκείνο που κάνει), ἤτοι ἄς ἀργίζεται, (δηλαδή ας μπαίνει ο ίδιος σε αργία) καί ἄς ἀφορίζεται, Ἐπίσκοπος μέν ὤν ἀπό τόν Μητροπολίτην του, Μητροπολίτης δέ ὤν ὧν ἀπό τόν Πατριάρχην του»

 

Αυτά τα λέμε με πόνο ψυχής. Μας τα λένε όμως οι ιεροί κανόνες, οι οποίοι όπως έλεγε ο μακαριστός Επιφάνειος ο Θεοδωρόπουλος: “εκδικούνται όταν δεν τηρούνται  δηλαδή εκπληρώνονται όλα αυτά τα οποία απειλούν οι ιεροί κανόνες, σε αυτούς οι οποίοι δεν τους τηρούν”.

 Ευχόμαστε όλοι να μετανοήσουνε (κληρικοί και λαϊκοί) και να επιστρέψει η αγία μας εκκλησία και η αγία μας λατρεία στην κανονικότητα της, σε αυτό που μας παρέδωσε ο ίδιος ο Κύριος. Γιατί όπως λέμε στην Θεία Λειτουργία, αυτή την ιερουργία, ο ίδιος ο Θεός μας την παρέδωσε.

Το πώς θα την κάνουμε (την Θεία λατρεία, την Θεία Λειτουργία),  μας το δίδαξε ο ίδιος ο Χριστός και δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να την αλλοιώνουμε (βάζοντας αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων, βάζοντας τους να φορούνε αυτά τα προσωπεία ή χρησιμοποιώντας πολλαπλές λαβίδες στην Θεία Μετάληψη κλπ) 

 

ΤΩ ΔΕ ΘΕΩ ΗΜΩΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ  

Απομαγνητοφώνηση: 

Ορθόδοξα, Πνευματικά & Ωφέλιμα (Ομάδα στο viber)

Δείτε το βίντεο εδώ: https://youtu.be/XxPxNGNk1oM