Θὰ ἦτο ὅμως μεγίστη παράλειψις νὰ μὴ ἀναφέρωμε τὸ περιστατικὸ μὲ τὸν τότε Ἀστυνομικὸ Διευθυντὴν καὶ μετέπειτα Γεν. Ἀστυνομικὸν Διευθυντὴν καὶ στὸ τέλος Ἀρχηγὸν τῆς Ἀστυνομίας Πόλεων Θεόδωρο Ρακιντζή, ὁ ὁποῖος κάλεσε τὸν ἡρωικὸν Αὐγουστῖνον, γιὰ νὰ τὸν κατατροπώσῃ καὶ ἐξευτελίσῃ.
ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ:
- ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
- ΝΗΣΤΕΙΟΔΡΟΜΙΟ 2021
- ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ
- ΑΓΙΑ ΛΕΙΨΑΝΑ
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΒΙΒΛΙΑ
- ΤΡΙΩΔΙΟΝ
- ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ
- ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ
- ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΒΙΝΤΕΟ
- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
- ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ
- ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ
- ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ
- ΠΑΤΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
- ΑΣΚΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
- ΔΙΔΑΧΕΣ ΑΓΙΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
- ΡΩΣΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ
- ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ
- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
- ΠΕΡΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ
- ΠΕΡΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΙΣ
- ΠΕΡΙ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΩΝ
- ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ
- ΠΕΡΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
- ΠΕΡΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΠΑΘΩΝ
- ΠΕΡΙ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΕΓΩΙΣΜΟΥ
- ΠΕΡΙ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ
- ΠΕΡΙ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ-ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ
- ΠΕΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
- ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΩΝ
- ΚΑΤΑΛΑΛΙΑ
- ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ
- ΧΑΡΑΓΜΑ
- ΕΜΒΟΛΙΑ
Τετάρτη 7 Απριλίου 2021
«Πρόσεξε καλά ἀγριοκαλόγερε Αὐγουστῖνε, να συμμορφωθῇς και να μη εισαι ἀντάρτης, διαφορετικά θα σε στείλω στην ἐξορία και θα σε βασανίσω».
Θὰ ἦτο ὅμως μεγίστη παράλειψις νὰ μὴ ἀναφέρωμε τὸ περιστατικὸ μὲ τὸν τότε Ἀστυνομικὸ Διευθυντὴν καὶ μετέπειτα Γεν. Ἀστυνομικὸν Διευθυντὴν καὶ στὸ τέλος Ἀρχηγὸν τῆς Ἀστυνομίας Πόλεων Θεόδωρο Ρακιντζή, ὁ ὁποῖος κάλεσε τὸν ἡρωικὸν Αὐγουστῖνον, γιὰ νὰ τὸν κατατροπώσῃ καὶ ἐξευτελίσῃ.
Ο φύλακας άγγελος της Αγίας Τραπέζης
Δευτέρα 5 Απριλίου 2021
Μία ἀκόμη μαρτυρία ἐνάντια στή νεοβαρλααμική βλασφημία τῶν ἡμερῶν μας.

τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ἱστορίας
Τεράστια παρακαταθήκη μᾶς ἄφησε – μεταξύ πολλῶν ἄλλων – ὁ μακαριστός καί ἐν ἁγίοις πλέον γέροντας μας π. Γρηγόριος (πνευματικό τέκνο τοῦ Ἁγίου Παϊσίου καί συνάμα κτίτωρ καί πνευματικός πατέρας τοῦ Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Τιμίου Προδρόμου στή Μεταμόρφωση Χαλκιδικῆς) καί μέ τίς διδαχές του σέ θέματα πίστεως, ἀλλά καί σέ θέματα φόβου. Καί πολλές ἀπό αὐτές βρίσκουν συγκλονιστική ἐφαρμογή καί στήν τωρινή περίσταση, πού τόσο βάλλεται ἡ ὀρθή πίστη μας ὄχι μόνο ἔξωθεν (ἀπό τό ἀντίχριστο καθεστώς), ἀλλά καί πρωτίστως ἔσωθεν (ἀπό ὅλους αὐτούς τούς πλανεμένους κληρικούς καί λοιπούς κενοθεολόγους τῆς μάσκας καί τῆς ζακέτας, τούς συμπλέοντες ἀδιάντροπα μέ τίς ἐντολές τῆς κοσμικῆς ἐξουσίας καί τούς θιασῶτες τῆς «εὐλογημένης μασκοφορίας» ἀλλά καί τῆς θεολογικής ἐκτροπής πού βάφτισαν «κατ’ οἶκον ἐκκλησία», γιά νά μᾶς ἀφήσουν ἀλειτούργητους κι ἀλιβάνιστους).
Πολλές φορές λοιπόν τόνιζε ὁ γέροντας ὅτι στή Θεία Λειτουργία δέν μπορεῖς νά συμμετάσχεις ἀπό μακριά, ὅτι τό ραδιόφωνο εἶναι μόνο γιά τούς κατάκοιτους, ἀλλά κι αὐτό ἀκόμη ἀπλῶς γιά νά ἀκοῦνε κάτι πρός παρηγορίαν (καί πάλι δηλαδή δέν ὑπάρχει πραγματική μετοχή), καθώς μόνο μέσα στόν ναό κατεβαίνει ὁ Οὐρανός στή γῆ. Πέραν αὐτοῦ ὅμως τόνιζε συχνά καί τή δύναμη πού ἔχει γενικότερα ὁ ὀρθόδοξος ναός, ἐνῶ καί γιά τίς ἀσθένειες ἔλεγε ὅτι μέσα στόν ναό δέν μεταδίδονται. Χαρακτηριστική ἡ περίπτωση κάποιας μοναχής πού εἶχε ἀρρωστήσει κάποτε ἀπό φυματίωση καί εἶχε τόν λογισμό καί τόν φόβο ὅτι ἴσως κολλήσει καί τίς ἄλλες ἀδελφές κατά τίς ὥρες τῶν ἀκολουθιῶν. Ὁ γέροντας ὅμως διασκέδασε τόν λογισμό της, λέγοντας της νά μή φοβᾶται, γιατί οἱ ἀρρώστιες καί τά μικρόβια μέσα στήν ἐκκλησία ἀποδυναμώνονται.
Καί δέν τό ἐννοοῦσε βέβαια ὡς κάτι «μαγικό», ἀλλά ὅτι ὁ Θεός δέν ἐπιτρέπει στούς πιστούς νά πάθουν κακό, γιά τέτοιο καί μόνο λόγο. Ἴσως νά συμβαίνει κατά παραχώρησιν σέ κάποιες περιπτώσεις, ἀλλά αὐτό γίνεται γιά πολύ συγκεκριμένους πνευματικούς λόγους. Ὅπως βέβαια δέν ἀποκλείεται νά συμβεῖ, ἄν προσέλθει κάποιος στόν ναό μέ πνεῦμα βλασφημίας ἤ ἀπιστίας. Ὅσον ἀφορᾶ δέ τόν φόβο, τόνιζε πολλές φορές χαρακτηριστικά ὅτι ὁ πιστός δέν μπορεῖ νά φοβᾶται, γιατί ὁ φόβος δηλώνει ἔλλειψη πίστης, ἀπουσία ἐμπιστοσύνης πρός τόν Θεό. Χριστιανός και φόβος εἶναι ἔννοιες ξένες μεταξύ τους. Ὅσο καί ἄν δυστυχῶς – προσθέτω ἐγώ – κάποιοι σήμερα κάνουν ὅ,τι μποροῦν (ἐπιστρατεύοντας μέχρι καί δῆθεν θεολογικά ἐπιχειρήματα) γιά νά τίς ταυτίσουν.
Αὐτό γιά νά ξεκαθαριστεῖ γιά μία ἀκόμη φορά ὅτι σέ θέματα πίστης δέν εἶναι δυνατόν να ἀκολουθοῦμε τούς δῆθεν εἰδικούς (πού ἀπλῶς συσσωρεύουν τή μία βλασφημία πάνω στήν ἄλλη καί μάταια προσπαθοῦν νά κρύψουν κάτω ἀπό ἐπιστημοφανεῖς ἀθλιότητες τό ἐκκλησιομαχικό καί ἀντίχριστο μένος τους), οὔτε ὅμως καί τούς λυκοποιμένες καί τά κάθε λογῆς παρατρεχάμενα λιβανιστήρια τους, πού μόνο πλάνη καί στρέβλωση βγαίνει ἀπό τά χείλη τους. Ἀντίθετα, ἀκοῦμε τούς πραγματικούς εἰδικούς. Τούς Ἁγίους μας καί τούς Πατέρες μας.
Καί ἐκεῖνοι, δόξα τῷ Θεῷ, μᾶς ἔχουν ξεκαθαρίσει τί πρέπει νά κάνουμε – καί ὄχι βεβαίως μόνο λόγοις ἀλλά καί ἔργοις. Τολμάει ἄραγε κανείς νά φανταστεῖ τόν Μέγα Βασίλειο, τόν Ἱερό Χρυσόστομο, τόν Ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ καί ὁποιονδήποτε ἄλλο ἐκκλησιαστικό Πατέρα νά φοράει μάσκα ἤ νά μήν ἀσπάζεται τίς ἱερές εἰκόνες ἐν μέσω μάλιστα τῶν πραγματικά φονικῶν ἐπιδημιῶν τῆς ἐποχῆς τους (πού καμμία ἀσφαλῶς σχέση δέν ἔχουν μέ τό τωρινό γελοῖο ἀφήγημα); Ἤ – γιά νά μήν πᾶμε τόσο μακριά καί νά ἔρθουμε στίς μέρες μας – τολμᾶ κανείς νά τό φανταστεῖ γιά τόν Ἅγιο Παΐσιο, τόν Ἅγιο Ἰωσήφ τόν Ἠσυχαστή, τόν Ἅγιο Πορφύριο, τόν Ἅγιο Ἰάκωβο; Τολμᾶ νά τό φανταστεῖ γιά τόν γέροντα Ἐφραίμ τῆς Ἀριζόνα, τόν παπα-Γρηγόρη, τόν πατέρα Ἰσαάκ τόν Λιβανέζο, τόν πατέρα Γεώργιο Καψάνη, γιά τόσους ἀκόμη περίφημους καί ἁγιασμένους πνευματικούς;
Ἡ ἀπάντηση ἀσφαλῶς εἶναι προφανέστατη. Ἐμεῖς λοιπόν οὐκέτι χρείαν ἔχομεν ἄλλων μαρτύρων. Πόσο δέ μᾶλλον ἀθέων καί βλασφήμων ἤ πλανεμένων ψευδομαρτύρων,
Το ουράνιο θησαυρό της πίστης μπορούν να καταλάβουν, μόνο οι καρδιές εκείνων, που αποδεσμεύουν το νου και τα αισθήματά τους, από κοσμικές επιθυμίες»
«Το γεγονός, ότι κάποιοι Χριστιανοί δεν μπορούν να κατανοήσουν την Ορθόδοξη πίστη μας και τα μυστήριά της, φανερώνει πως ο νους και η καρδιά τέτοιων ανθρώπων έχουν εμπάθεια και δεν μπορούν να ανεχτούν την καθαρότητα και την λαμπρότητά της, όπως τα άρρωστα μάτια δεν μπορούν να υποφέρουν το φως του ηλίου. Το ουράνιο θησαυρό της πίστης μπορούν να καταλάβουν, μόνο οι καρδιές εκείνων, που αποδεσμεύουν το νου και τα αισθήματά τους, από κοσμικές επιθυμίες»
Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης
Η θλίψη πηγάζει από την προσκόλληση στα ορατά πράγματα
"Αν θες να απαλλαγείς από τη θλίψη, μην προσκολλάσαι με την καρδιά σου σε κανένα και σε τίποτε. Η θλίψη πηγάζει από την προσκόλληση στα ορατά πράγματα"
Όσιος Νίκων της Όπτινα
Γιατί δεν μου απαντάτε;;... "στον πειρασμό δεν απαντάω!" (o π.Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος)
Στην διάρκεια μιας εξομολόγησης ρώτησε κάποιος τον γέροντα του κάτι, στο οποίο δεν πήρε απάντηση, και ρωτά: Γιατί δεν μου απαντάτε;; κι ο πνευματικός πατήρ, (o π.Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος) απαντησε: στον πειρασμό δεν απαντάω!
*** *** ***
Αυτό το παράδειγμα το αναφέρω για να προβληματίζομαστε κάθε φορά που τίθονται ερωτήματα και γίνονται συζητήσεις, είτε πνευματικές, είτε όχι, αν κληθούμε να απαντήσουμε, θα ωφελήσουμε ή κάποιος θέλει απλά να μας εμπαίξει. Συμπέρασμα, δεν απαντάμε σε όλα και σε όλους, αν δεν αναγνωρίζουμε την πρόθεση του άλλου.
(ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ)
Ο Σταυρός είναι όπλο κατά των εχθρών, πνευματική ράβδος για τους βασιλείς.
Ο Σταυρός,ειναι ελπίδα των Χριστιανών,σωτήρας των απεγνωσμένων, λιμάνι γι'αυτους που βρίσκονται σε δύσκολες βιοτικές περιστάσεις, γιατρός για τους ασθενείς. Απομακρυνει τα πάθη, δίνει την υγεία,δίνει τη ζωή στους πνευματικά νεκρούς, καθοδηγεί στην ευσέβεια.
Ο Σταυρός είναι όπλο κατά των εχθρών, πνευματική ράβδος για τους βασιλείς.
Το καλλος του βασιλικού στέμματος. Ειναι το στήριγμα της πίστεως, πνευματική βακτηρία για τα γηρατειά, οδηγός των τυφλών,φως για τους σκοτισμένους, παιδαγωγός των αφρόνων,δάσκαλος των νηπίων,συντριβή της αμαρτιας, φανερωση μετανοιας. Αποτελεί εγγύηση αρετής και δικαιοσύνης.
Αγιος Ανδρέας Κρήτης
Σῶσον, Κύριε, τον λαόν σου...
«Όση είναι η ευλάβεια που έχουμε προς τον Τίμιο Σταυρό, τόση είναι και η δύναμη που παίρνουμε από αυτόν»
«Όση είναι η ευλάβεια που έχουμε προς τον Τίμιο Σταυρό, τόση είναι και η δύναμη που παίρνουμε από αυτόν»
Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος
Να απομακρύνεσθε από αυτούς που ντρέπονται τον Σταυρόν και χλευάζουν το πάθος (του Χριστού) και κοροϊδεύουν την Ανάσταση,
Αγιος Ιγνάτιος Θεοφόρος
Από την πρώτη ηλικία να εκπαιδεύετε τα παιδιά να κάνουν με το χέρι το σημείο του Σταυρού.
«Από την πρώτη ηλικία να περιφρουρείτε τα παιδιά με όπλα πνευματικά και να τα εκπαιδεύετε να κάνουν με το χέρι το σημείο του Σταυρού. Και πριν μπορέσουν να κάνουν αυτά με το χέρι τους, να κάνετε εσείς οι ίδιοι σε αυτά το σημείο του Σταυρού σωστά»
Ιερός Χρυσόστομος
Μην αμελείς και μη θεωρείς ασήμαντο να κάμεις παντού και πάντοτε το σημείο του Σταυρού...
" Μην αμελείς και μη θεωρείς ασήμαντο να κάμεις παντού και πάντοτε το σημείο του Σταυρού, επειδή μπορείς να το κάνεις χωρίς κόπο και δαπάνη. Ακριβώς, επειδή αυτή η δυνατότητα είναι ένα ξεχωριστό δώρο του Θεού σ’ εσένα, κάνε το σημείο του Σταυρού για να τιμάς από ευγνωμοσύνη τον ευεργέτη σου "
Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων
...ας βάλουμε όλοι καλή αρχή από τώρα να κάνουμε σωστά και με ευλάβεια το σημείο του Σταυρού. Και ας μην προσθέτουμε και αυτή την αμαρτία στις τόσες άλλες που έχουμε....
Πονάτε και προσεύχεστε για τους συγγενείς σας που βαδίζουν στο δρόμο της απώλειας
Η θλίψη σας και η προσευχή σας γι’ αυτούς είναι ευάρεστη στο Θεό.
Αν δεν έχει σβηστεί καθετί καλό από τις ψυχές τους, αν υπάρχει ακόμα μέσα τους κάτι, που να επιτρέπει και στην προσευχή σας να καρποφορήσει και στη χάρη του Θεού να ενεργήσει, τότε θα συνέλθουν, θα μετανοήσουν, θα δουν το φως του Κυρίου και θ’ ακολουθήσουν το δρόμο Του.
Να προσεύχεστε όσο μπορείτε πιο εγκάρδια.
Η θερμή και καλοπροαίρετη προσευχή σας δεν θ’ αφήσει αδιάφορες τις ψυχές τους – γιατί οι ψυχές επικοινωνούν μυστικά – και δεν θα μείνει ατελέσφορη:
Θα σκορπίσει τους ολέθριους λογισμούς τους και θα τις οδηγήσει στη θεογνωσία.
Όσιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος
«Χειραγωγία στην πνευματική ζωή»
εκδ. Ιερά Μονή Παρακλήτου
Ἅμα βλέπετε ὅτι ὁ Θεός μαζεύει τούς “δικούς” Του…. Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυκας ( 1916 – 1982)
Άμα βλέπετε ότι ο Θεός μαζεύει τους “δικούς” Του, να περιμένετε “ξύλο” (δοκιμασίες μεγάλες).
Και τους μαζεύει ο Θεός, για να μην βρεθούν άνθρωποι να Τον κρατήσουν στην “οργή” Του.
Είναι σαν να πάει ο πατέρας να χτυπήσει το παιδί όταν φταίει και πάει και η μητέρα να το προστατέψει.
Και λέει ο πατέρας στη μητέρα:
– Φεύγα από μπροστά μου…
Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυκας (1916 – 1982)
http://apantaortodoxias.blogspot.com , http://hristospanagia3.blogspot.com,https://panagia-ierosolymitissa.blogspot.com https://orthopraxia.gr/category/orthodoxia/


















