Σάββατο 13 Μαρτίου 2021

Τό ἰσχυρότερο ὀχυρό πού ἔχει νά κυριέψη ὁ πονηρός εἶναι ἡ συγκατάθεσή µου.

 

Τό ἰσχυρότερο ὀχυρό πού ἔχει νά κυριέψη ὁ πονηρός 

εἶναι ἡ συγκατάθεσή µου. 

Αν τό κυριέψη αὐτό, ὅλα τά ἄλλα πέφτουν εὔκολα. 


Δέν ἀποκλείεται βέβαια η ματαίωση τῆς διάπραξης τοῦ κακοῦ, 

ἔστω κι ἄν κανείς ὑποκύψη, ἀλλά αὐτό δέν σηµαίνει πώς δέν ἔγινε ἣ ὑποχώρηση. 


Ἡ πρώτη συγκατάθεση κάνει εὐκολώτερη τή δεύτερη καί τήν τρίτη 

καί στὀ τέλος ὁδηγεῖ στήν ἀπόλυτη ὑποταγή.. 


Γι’ αὐτό ὁ πειρασμός εἶναι ἐπικίνδυνος. 

Θέλει νά διαφθείρη τήν ἐλευθερία µου. 


Κι ἄν ἡ ἐλευθερία µου διαφθαρῃ καί διαστραφῆ, 

τότε εἶναι εὔκολη ἡ κυριαρχία 

τοῦ κακοῦ καί τῆς ἁμαρτίας µέσα µου. 


π. Ευσέβιος Βίττης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.